دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

زنگ تجربه

نقاشی روی پلاستیک

1391/4/8 16:28
نویسنده : زینب
5,563 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه این کیسه های پلاستیکی آزارم میدهد. موقع خرید دلم می خواهد کمتر کیسه پلاستکی بردارم. البته خودم هم در این زمینه کم کارم. مثلا می شود از خانه کیسه یا سبد بردارم و خریدهایم را درون آنها بگذارم تا این همه کیسه پلاستیکی با خودم به خانه نیاورم.

تصمیم گرفته ام که از وسایل دور ریختنی خانه برای بازی با دیانا استفاده کنم و اینبار به این کیسه های پلاستیکی همه جا حاضر رسیدم. چند تایی را با قیچی باز کردم و بعد به هم چسباندم و یک نوار پلاستکی درست شد که آن را هم با چسب به زمین وصل کردم. ماژیک آوردیم و شروع کردیم با دخترکمان به نقاشی کشیدن که دیانا خیلی استقبال نکرد و گفت من روی کاغذ دوست دارم . اینبار به سراغ رنگهای انگشتی رفتم و دیانا هم خوشش آمد و نشست و روی پلاستیکها کشید و خوشحال بود از اینکه با رنگ سفید می کشید و نقاشی هایش دیده میشد. تجربه متفاوتی بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان رزناز
10 تیر 91 4:54
سلام. از وقتي وبلاگ شما رو مطالعه كردم متوجه شدم كه در آموزش رزناز چقدر بي برنامه و غير اصولي كار كردم. از تجربه هاي شخصيتون خيلي بيشتر لذت بردم. اميدوارم با زهم ادامه داشته باشه. به خاطر چيزهايي كه از شما آموختم ممنونم. دوستتون دارم!


البته اینکه من تجربه هامو تو وبلاگ میذارم معنی ش این نیست که همه اصولی هستند ولی کارهایی که دیانا دوست داره . امیدوارم مفید باشه براتون
سیما
10 تیر 91 10:12
سلام ... بالاخره تمام مطالب وبلاگ رو خوندم .. عالیه .. خیلی چیزا یاد گرفتم و به ذهن سپردم تا با نیلوفرم بازی کنیم و زندگی کنیم ....
منتظرم تا چیازی بیشتری از تجربیات ارزشمند شما یاد بگیرم .....


موفق باشی دوستم امیدوارم خودت شروع کنی و طرحی نو در اندازی
مامان لیلا
11 تیر 91 8:59
سلام زینب خانوم بی تعارف بگم خیلی خیلی خوشم اومد آفرین به این مامان نمونه
خوش به حال دیانا کوچولو
منم یه وبلاک آموزشی برای کوچولوها دارم اگه مایل بودین خوشحال میشم سر بزنین و کمکم کنین
راستی با اجازه من لینکتون کردم


مرسی عزیزم
حسنا مامان ایلیا
11 تیر 91 12:51
سلام عزیزم چه باحالی وچقدر وقت برای دختر نازت می زاری یکی از خوبیهایی هم که داری اینه هر چه یاد می گیری می ذاری برای بقیه ممنون خدا قوت
مریم
11 تیر 91 17:29
سلام . ممنون ازمطالب خوبتون .
سوال درمورد آموزشهای نابغه های آسمانی دارم ،می خواستم ببینم شما که تجربه استفاده ازروشهای پرفوسور شیچیدا راداشتید واقعا روی دیانا جون تاثیر گذاشته طبق اون چیزهای که درجزوه می گویندوسوال دیگر آیا شما همه بازیهاوسی دی ها راهر روز با دیانا جون کار می کنید ممنون اگر مرا راهنمائی کنید.X

عزیزم من خیلی وقته که اونها رو با دیانا کار نمی کنم
lمریم
12 تیر 91 12:01
سلام ببخشید که من این سوال را دوباره تکرار می کنم چون من تازه شروع کردم برای تقویت نیمکره راست بچه ها روشی که پرسیدم واقعا تاثیرداره.


دوست عزیز این روش به مدت سی سال توسط استاد شیچیدا مورد تحقیق قرار گرفته است و هنوز هم مدارسی بر این اساس دایر است. من دخترم را مورد آزمایش قرار نمی دهم ولی به خوبی می توان دید که دیانا دید بهتری دارد و جزئیات را به خوبی می بیند و حس می کند هر چند که فعلا برنامه آموزشی مشخصی ندارم
مامان سارا ...(دردونه جون)
13 تیر 91 3:01
جالب بود عزيزم اتفاقا چند روز پيش همچين كار مشابهي ما انجام داديم البته روي اين روكش هاي بالش هاي مسافرتي كه تو هتل ها و قطارها استفاده ميشه. تغيير جنس كار براي بچه ها خيلي جذابه.

بازيه لباس روزنامه اي هم انجام داديم سرگرميه جالبي بود.ممنون

خوشحال ميشم در خواست تبادل لينكم را بپذيري تا بيشتر با هم آشنا بشيم

خوشحالم که استفاده می کنید. من به وبلاگ شما دسترسی ندارم هر وقت دوست داشتید می توانیم لینک کنیم
مامان سارا ...(دردونه جون)
13 تیر 91 3:06
راستي ديانا جون چند وقتشه؟


به وبلاگ دیانا سری بزنید www.dianasagheb.niniweblog.com دو سال و پنج ماهشه
آسمانه
13 تیر 91 11:00
مثل هميشه عالي بود با يه ايده ي ناب، فقط يه اعتراض كوجولو: نقاشي براش نكشششش خانمييي :‏)‏‏)‏‏)‏


من برای خودم می کشم نه برای او عزیزم. هیچ وقت بهش نگفتم گل رو اینطوری می کشن یا هر چیز دیگه
زهرا
14 تیر 91 2:25
سلام .خوش به حال دیانا که چنین مادر خلاق وباحوصله ای دارد.
می خواستم بپرسم شما کارمندید یا خانه دار چون من کارمندم وخیلی کم وقت می کنم با بچه هایم با حوصله بشینم و بازی کنم.


من خانه دار هستم عزیزم
الهه
14 تیر 91 9:25
آفرین دوستم! چه ایده خوبی اینجوری بچه ها با واژه بازیافت هم میتونن ملموس آشنا بشن!
منم شروع کردم برای آلا رنگ بازی با جنس های مختلف رنگ. خیلی بهمون خوش میگذره )


مرسی عزیزم میشه راجع به بازیتون بیشتر توضیح بدی
مامان فاطمه زهرا
14 تیر 91 14:33
سلام مامان دیانا چه ایده جالبی من از وبتون واقعا لذت میبرم هر سری میام یه چیزی یاد میگیرم دست گلت درد نکنه فقط یه سوال دختر من یک سال و 11 ماهشه براش خمیر بازی میارم میشینه تکه تکه میکنه یا اینور اونور پرت میکنه آب بازی میارم دست صورتشو میشوره خلاصه کاری که میخوام یا من میکنم نمیکنه من هم عصبی میشم پا میشم جمع میکنم به نظرت دخترم تمرکز نداره یا عادیه؟گفتم شاید شما تجربه شو داشته باشی ممنون

عزیزم از لطفت ممنونم. در مورد دختر گلت باید بگم که هیچ دلیلی نداره او کارهایی که شما دوست داری بکنه حداقل تفاوت سن و سال رو مد نظر داشته باشین اگه براش بازیی میاری بهتره فضا رو هم بهش بدی تا هر جور دوست داره بازی کنه و شما فقط لذت نگاه کردنش رو ببری
ilijoon
16 تیر 91 9:31
سمانه(مامان محمدرهام)
16 تیر 91 10:03
سلامممممم
خیلییییییییییی خیلییییییییییی از وب مفیدتون خوشم اومد وبا افتخار لینک شدید

سپاسگذارگ عزیزم موفق باشید
مامان زهرا
17 تیر 91 11:48
سلام از مطالب مفید وب شما خیلی استفاده می کنم . قبلا از شما در مورد تهیه ی dvd Barny سوال کردم . نتونستم تهیه کنم . اگر امکان داره آدرس دقیق فروشگاه اینترنتی را برایم بنویسید . یک دنیا ممنونم .


عزیزم من یادم نیست که از کدوم فروشگاه خریدم ولی سرچ بزنی دی وی دی های بارنی حتما پیدا می کنی . فروشگاه اینترنتی من و مامان و یا عماد شاپ و ...
ستاره زمینی
17 تیر 91 22:11
مامان سارا ...(دردونه جون)
18 تیر 91 18:19
سلام اين آدرس وبلاگ منه dordonehjon.parsiblog.com
ملی مامان میکاییل
21 تیر 91 20:03
بابا تو دیگه کی هستی !!!
مامان مبینا
24 تیر 91 1:10
مرسی عزیزم بابت اینهمه خلاقیت هایی که ارائه میدی.
یه خواهشی ازت داشتم میشه به من که الان دخترم سیزده ماهشه بگی چه بازی هایی میتونم باهاش بکنم؟راستش در بین این همه آموزش ها و شیوه های مختلف سردرگم هستم.
شما با دیانای عزیزم چه بازی هاو یا آموزش هایی رو تو سن سیزده ماهگیش میکردی؟
من فعلا سی دی زبان براشمی گذارم و اموزش ریاضی شیچیدا رو انجام میدم ولی در مورد بازی های خلاقانه نمی دونم چیکارکنم ؟مثلا نقاشی رو چطوری باهاش انجام بد؟چون هنوز میترسم به طور مستقل مداد بهش بدم و وقتی هم که میخوام کمکش کنم که به خودش صدمه نزنه جیغ می زنه


دوست عزیزم شما خودت یه مامان فعال و مهربون هستی کلی کار انجام میدی. ولی خوب از تجربه خودم برات میگم. دیانا تو این سن و حتی تا همین حالا ( البته کمی کم شده) با وسایل آشپزخانه بازی می کرد و من دستگیره بعضی از کابینتهای خطری رو باز کرده بودم و اون نمیتونست درشون رو باز کنه ولی با بقیه هر چی دوست داشت بازی می کرد تمام ظرفها رو میاورد تو هال و اتاق خواب و ... برای نقاشی کشیدن لازم نیست از مداد استفاده کنی می تونین با مواد خوراکی مثل ماست مربا و سایر غذاهایی از این دست نقاشی بکشید و رنگهای انگشتی هم خیلی خوبن که می تونی خودت هم درست کنی و ماژیکها و مداد شمعی هایی هستند که گیاهی اند و یا مشکل خاصی ندارند و مبینا خوشگله میتونه با خیال راحت نقاشی کنه داشتن یک دیوار کاغذی برای این سن خیلی عالیه و برای بچه انگیزه درست می کنه که نقاشی کنه ( خودتون که شاهد هستین اصلا نمیشینن و همش ایستاده اند و راه میرن) کتابها با تصاویر شارپ و براق و شعرهای موزون اونها رو به وجد میاره. موفق باشی
الهه مامان یسنا
27 تیر 91 19:25
بابا خلاقیت ممنون از این هم استفاده میکنم
مامان آناهيتا
29 شهریور 91 8:47
عاليه. من به دخترم اجازه ميدم كه از رنگ انگشتي روي ديوارهاي توي حموم استفاده كنه و كلي هم كيف مي كنه. فكر كنم ديانا جون بدش نياد

آره دیانا یه زمانی دوست داشت فعلا حسابی تمیز شده و حاضر نیست دستش رو به چیزی بزنه
جامعه مجازی بانو
7 مهر 93 16:40
تصویر کوچولوی شما در بانو جامعه مجازی بانو از بهترین عکس های بچه ها در وبلاگ مامان ها و باباهای عزیز در تصاویر سایت خود استفاده می کند. این بار از وبلاگ شما (نی نی آی کیو)، تصویر دیانای عزیز در حال نقاشی روی پلاستیک انتخاب شد. عکس دیانای عزیز را می توانید در این مطلب ببینید. http://www.banoo.ir/post/1128 منتظر حضور شما هستیم جامعه مجازی بانو
زینب
پاسخ
لطفا منبع رو ذکر کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد