دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

زنگ تجربه

خرابکاری!!!!!!!!!!!!

1391/3/8 6:27
نویسنده : زینب
3,838 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر خیلی کسل و بی حوصله بودم. دیانا هم به هیچ کدام از اسباب بازی هایش دست نمی زد و حتی وقتی که سینی خوراکی ها را جلویش گذاشتم تا مثل همیشه خاله بازی کند ، تمایلی نشان نداد. دلش می خواست من در تمام بازی ها دخیل باشم و من هم حالش را نداشتم. دور و بر خانه می گشتم تا چیزی پیدا کنم که چشمم به چند تا روزنامه افتاد. یک جرقه خرابکاری در مغزم زده شد، پاره کردن روزنامه ها!!!!!!!!!!!!!

از دیانا خواستم که همراه من اینکار را بکند باورم نمی شد دخترم بلد نبود که روزنامه پاره کند البته کاغذهای آن روزنامه کمی محکمتر از حد معمول بودند. هم به دیانا آموزش میدادم هم خودم کلی کاغذ پاره کردم. و شکل ها و عکس را با پاره کردن روزنامه در می آوردم و به دیانا میدادم که او از اینکار بیشتر خوشش آمد تا پاره کردن آنها. خرده روزنامه ها را با هیجان بر سر دیانا می ریختم که خیلی برایش جالب بود.

بعد باز فکر دیگری به سرم زد. چند صفحه روزنامه دیگر و ماژیک های درشت سیاه و قرمز و سبز و یک عالم خط خطی بی هدف و آزاد. اینبار هم خودم بیشتر از دیانا هیجان داشتم و خط خطی می کردم و دیانا خیلی به ماژیکش مجال کشیدن خط های بزرگ و بی هدف نمیداد . و باز انگار که اینکار هم راضی ام نکرده باشد کاغذ ها را کنار زدم و با دخترم شروع به کشیدن نقاشی بر روی سرامیکها کردیم. و البته اینکار را دیانا خیلی بیشتر دوست داشت. و کمی بعد دور تا دور سرامیکها را هم خط کشید یا نقاشی های مرا رنگ می کرد و یا دست و پایش را بر روی خطوط کشیده شده می گذاشت و چاپ می زد.

خلاصه نظافت و تمیزکاری آن همه خرابکاری هم عالمی داشت . از الان دارم به این فکر می کنم که برای زنگ خرابکاری چه کارهای دیگری می توانیم بکنیم!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ilijoon
8 خرداد 91 7:27
سلام من ايليا جون بزرگ مرد كوچك هستم وب بسيار زيبايي داريد ودخمل بسيار ناز از آشنايي با شما خوشوقتم با اجازه لينكتون ميكنم شما هم اگر دوست داشتيد منو به لينك دوستاتون اضافه كنيد


مرسی عزیزم
سمانه مامان سنا (آسمانه)
9 خرداد 91 3:35
زنگ خرابکاری عااااااااااالی بود


مرسی عزیزم خودمون هم خیلی حال کردیم
الهه
10 خرداد 91 13:14
چه ایده خوبی ))))))))
راستی تو یه کتاب خوندم قبل 3 سال به کودک آموزش بدیم با کمک خط کش خط راست بکشه. وقتی تونست ازش بخوایم با کمک گرقتن از لبه میز یا مثلآ کناره فرش خط راست بکشه. همین طور هم از بالا به پایین بکشه هم برعکس.
تمرین خوبیه.


خوشم اومد حتما اینکار رو می کنم با خط کش ...مرسی از راهنماییت
انیس کوشولو (✿◠‿◠)
12 خرداد 91 16:22
خدا یااااااااااااااااادخملی من کی بزرگ میشه از این بازیا باهاش کنم آی کیوتو جای انیس کوشولو (✿◠‿◠) یه بوس آبداری کن
مامانی(برای دخترم زهرا)
29 اردیبهشت 93 13:55
جالبه پس شما هم تجربه آموزش پاره کردن کاغذ رو داشتین همش میگفتم عجب اشتباهی کردم یاد زهرا دادم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد