دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

زنگ تجربه

آموزش خاصیت آهن ربا

1391/3/8 7:22
نویسنده : زینب
4,638 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی است که با خودم فکر می کنم آموزش علوم پایه فیزیک و شیمی هم به اندازه آموزش خواندن و موسیقی و زبان خارجه مهم است و شاید به شکلی کودک کنجکاو را بیشتر ارضاع کند. برای شروع خواستم که ماهیت آهن ربا و آهن را به دیانا آموزش دهم. البته بیشتر از یک سال است که ماهیت مواد را به او آموزش می دهم و جنس هر وسیله را تقریبا همز مان با آموزش نام آن به او می گویم. که این لیوان جنسش از شیشه است و این پیاله از استیل.

خلاصه با استفاده از آهن رباهای بازی پلی مگنت و چند وسیله از اسباب بازی های دیانا با جنس های مختلف بازی را شروع کردم . هر کدام از ما آهن ربایی در دست داشتیم و وسیله های مختلف را امتحان می کردیم و حتی قسمت های مختلف آنها را چون یک وسیله پلاستیکی با پیچ های فلزی می توانست این تفاوتها را به خوبی نشان بدهد. و بعد به این اکتفا نکردیم و با آهن رباهایمان دور خانه می گشتیم و همه چیز را امتحان می کردیم. جالب آنجا بود که دیانا در چسباندن آهن رباها روحیه هنری اش را هم حفظ کرده بود و سعی می کرد اینکار را به زیباترین نحو انجام بدهد و به قول خودش خانه را تزئین کند.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صاينا
9 خرداد 91 8:43
سلام از آشنايي با شما خيلي خوشحالم وبلاگتون خيلي برام جالب بود بهتون تبريك ميگم خانوم با هوشي هستيد اگه اشكالي نداره وبلاگ شما رو به لينك دوستام اضافه ميكنم شما اگه دوست داشتيد من و به ليست دوستانتون اضافه كنيد بازم ممنون كه تجربه هات و در اختيار ما ميذاريد


خوشحال میشم که با شما دوست باشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد