دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

زنگ تجربه

کف بازی

1393/3/24 7:43
نویسنده : زینب
3,235 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از روزهای خیلی خیلی گرم بهار یک بازی آب و کف در حمام از هر بازیی دیگری می تواند دلنشین تر باشد خصوصا وقتی که همبازی ات بابا باشد...

 

یک پیمانه پودر صابون ( من از پودر دستی صابون فیروز استفاده کردم) و یک پارچ آب گرم و یک تشت کوچک و یک همزن برقی...

حسابی هم زدمش تا کف کرد و یک مایع کشدار شد به قول دیانا مثل مایع کیک شد.

چند تا رنگ خوراکی و یک دخترک بازیگوش و عاشق آب و کف در حمام خانه...

یک ساعت و نیم با این کف و حیوانات اسباب بازیی که همیشه برای شستشو به حمام می روند و البته یک عدد پدر پرانرژی!! در حمام بازی کرد. 

پسندها (13)

نظرات (11)

مریم(مامان کیان)
24 خرداد 93 10:46
این بازی همچنان مورد توجه کیان هم هست البته من مثل شما از این کارا و رنگ خوراکی بلد نبستم همین که یه کم تو آبش حباب و کف باشه براش کافیه ضمن این که واقعا پسرم بعدش خوشحال و سر کیف میشه
زینب
پاسخ
واقعا که خیلی حال میده ...بچه ها حق دارن آب و کف بازی رو دوست داشته باشن
مریم(مامان کیان)
24 خرداد 93 10:50
راستی زینب جان اگر در مورد واکنش ما در برابر بچه ها موقع کتک زدن یا کتک خوردن تو پارک و موقع بازی به نتیجه ای رسیدی برای ما هم لطفا بگو که سخت محتاجیمراستش من دیگه تو این قضیه کم آوردم چند روز پیش یه پسر بچه ای دور از چشم من حسابی کیان و کتک زده بود واقعا نتمیدونستم چه کار کنم اما دلم میخواست مقابله به مثل کنم..... هر چند فقط بهش تذکر دادم اما تو روحیه بچه ام اثر بدی گذاشته بود و ناراحت بود....
زینب
پاسخ
باشه عزیزم ... من هم منتظر خوندنتجربیات شما در این زمینه هستم
آرزو
24 خرداد 93 12:22
من فکر می کنم بچه ها در هر سنی عاشق کف بازیند به خصوص کفهای رنگی.ارینا کف ها را رنگ می کنه و بعد تو کاسه می ریزه و با فرچه تو سر عروسک ها می ماله و می گه داره موهاشون را رنگ می کنه
زینب
پاسخ
با چی کف درست می کنید آرزو جون؟
زهره
24 خرداد 93 22:45
سلام نازنین،موسسه کاوشگران طبیعت دنیا (وب سفرهای اقای کرم) تو تهران شعبه دارند؟ مرسی اگه راهنماییم کنی.
زینب
پاسخ
فکر نمی کنم عزیزم میتونی از خودشون (سایت سفرهای آقای کرم) سوال کنی
مامانی(برای دخترم زهرا)
24 خرداد 93 22:50
سلام مثل همیشه عالی و قشنگ بود مخصوصا اونجایی که رنگ ریخته و شکل ابر و باد درآورده ما تو دبیرستان رو آب رنگ می ریختیم و وقتی رنگ شکل خاصی می گرفت به آرومی کاغذ روش میذاشتیم رنگ نقش می بست روی کاغذ و اصطلاحا به اون ابر و باد می گفتن
زینب
پاسخ
آره عزیزم مثل ابر و باد خودمون میشه ....
شهرزاد
24 خرداد 93 23:58
آریابد م عاشق آب بازیه.ما هم حتما تجربه میکنیم .مرسی ی ی ی ی
زینب
پاسخ
مامان آویسا
25 خرداد 93 11:12
سلام معلومه كه حسابي خوش گزشته به پدر و دختر
زینب
پاسخ
مامانی
25 خرداد 93 11:26
واقعا هم این" بابا " آفرین داره یه پر انرژی میگی صد تا انرژی از بغلش در میاد که ! یک ســــــــــــــاعت و نیــــــــــــــــمتجربه ی جالبی بوده براش حتما
زینب
پاسخ
جای نیایش خالی بود برای کف بازی....
مامان و بابای سورنا
26 خرداد 93 10:35
وبلاگ قشنگیه دستتون درد نکنه .
مامانی(برای دخترم زهرا)
29 خرداد 93 16:04
سلام زینب جان زهرا مدتی هست دیگه تو جمع حرف می زنه راست گفتی که خودش بر طرف میشه واقعا با اینکه گفتین رشته ی شما اقتصاده اطلاعات روانشناسیتون عالیه ممنونبرای شما و دیانای گل
زینب
پاسخ
مامان فاطمه
11 تیر 93 10:00
عزیزم همیشه عاشق کاراتم که بسیار کم هزینه و خونگی و در دسترس و مبتکرانس ما هم بازی و کف بازی در حمام و حتی شستن لباس و بادکنک آب کردن و رو هم ریختن و شستن عروسک ها و رنگ انگشتی و...داریم ولی هنوز که نزدیکه سه ساله دخترم از شامپو هراسانه و شدید گریه میکنه.خیلی اذیت میشم.
زینب
پاسخ
از چیه شامپو اذیت میشه ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد