دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

زنگ تجربه

سازه ای از جنس سوزن

1393/3/24 7:38
نویسنده : زینب
2,003 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق گشت و گذار در این بازارهای چینی هستم. خنزر پنزرهای ارزان آنجا همیشه ایده های خوبی برای بازی به من می دهند.

ده دوازده بسته سوزن ته گرد که تهشان مرواریدهای رنگی وصل شده است و یک اسکاچ اسفنجی برای دخترکم کافی بود تا اثر هنری اش را اینگونه بیافریند...

پسندها (9)

نظرات (7)

مامان علی کیا
24 خرداد 93 13:48
عالیه دیگه نمیدونم چی بگم
زینب
پاسخ
مامان سوده
24 خرداد 93 21:15
من عااااااشق ایده هاتون هستم . مثل همیشه عالی بود
زینب
پاسخ
مامانی(برای دخترم زهرا)
24 خرداد 93 22:53
آفرین به دیانا زهرا این جور مواقع میگه"خوشگل گذاشتم دست بزنید"وحالااین هم یک دست و هورا برای دخمل خوش سلیقه
زینب
پاسخ
مامانی
25 خرداد 93 11:28
سلام عزیزم خوبین عروسی خوش گذشت خیلی حیف شد نتونستیم همو ببینیم همین بود که به نیایش قولش رو داده بود بابا وگرنه اونجا رو میذاشتم برا یه وقتی که شمام باشید ایشالا بتونیم به زودی بازم بیایم دوستتون دارم مادر و دختر نمونه و مهربون
زینب
پاسخ
نوش جون نیایش جون...به امید خدا دفعه بعد هم رو خواهیم دید...مرسی گلم
مریم
27 خرداد 93 0:24
خیلی جالب بود. ممنون
زینب
پاسخ
باران قاصدک
30 خرداد 93 9:56
سلام عزیزم وب قشنگی داری و کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری خوشحال میشم به وب من و دخترام بیای
زینب
پاسخ
مامان فاطمه
11 تیر 93 10:06
خیلی محشری از خوندت انرژی میگیرم و تا روزها ایده هام شارژ میشه ملسی که مینویسی
زینب
پاسخ
موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد