دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

زنگ تجربه

حکایت خوابیدن

1393/2/8 6:06
نویسنده : زینب
1,762 بازدید
اشتراک گذاری

دیر وقت است و ما هم خسته و در فکر خواب. دخترک با هیجان از اتاق در می آید. اسباب بازیهایش کف هال پهن است و جای سوزن انداختن نیست.

دیانا: مامان و بابا من یک قانون دارم!!!! (شاید منظورش همان "پیشنهاد" خودمان باشد)

ما: بگو عزیزم

دیانا: من همه وسایلم رو از توی هال جمع می کنم . بعد ... همه با هم تو هال بخوابیم...

من: من هم یک پیشنهاد دارم... چون من سرما خوردم امشب پیش هم نخوابیم ( به خیال خودم نمی خواهم دخترکم سرما بخورد)

دیانا کمی به فکر فرو می رود و بعد می گوید: حالا پس من یک ذهن دیگه هم دارم !!! ( شاید همان "فکر" خودمان باشد)

ما: خوب چیه؟

دیانا: یکی تو اتاق بخوابه. یکی تو اون اتاق دیگه بخوابه و یکی هم تو هال.... همه جدا از هم بخوابیم

ما: .... 

پسندها (1)

نظرات (8)

اکرم
8 اردیبهشت 93 10:38
سلام مامان خانومي و يه سلام مخصوص براي عزيز دلم ديانا جان ، خاله جون خودمونيم خوب فكري كردي حالا كه قرار تو تنها به خوابي چه دليلي وجود داره كه مامان بابا با هم بخوابن خيلي راه حل خوبي بود
زینب
پاسخ
شهرزاد مامان آریابد
8 اردیبهشت 93 11:37
عجب!!!! خوب حرف بچه منطقیِ شما سرماخوردی آخه,از اون جهت
زینب
پاسخ
مریم(مامان کیان)
8 اردیبهشت 93 16:07
عزیزم چه دختری یعنی نگران بوده باباش هم سرما نخوره!!!! یا چون خودش تنها میخوابه خواسته شمام تنها بخوابین
زینب
پاسخ
نمی دونم
مامانی
8 اردیبهشت 93 20:54
وای عزیزم قربون اون ذهنت بشم من با این قانون ها و نظراتش
زینب
پاسخ
الهه مامان یسنا
9 اردیبهشت 93 9:52
ذهنت عالی بود دیانا کوچولو
زینب
پاسخ
مامان سينا
9 اردیبهشت 93 10:23
نازنينم.قربون اون فكر كردنت!!
زینب
پاسخ
مامان علي كيا
11 اردیبهشت 93 16:22
سلام آخه جايي خوندم بعضي وقتا بچه هابه روابط پدر و مادر حسودي ميكنن انگار كه ميخوان مامان وبابا فقط ماله خودشون باشن دخترا به پدر حسودي ميكنن و برعكس نميدونم قانون ديانا جون از جنس چيه روي ماه ديانارو ببوسين راستي ما 17 ارديبهشت ميايم به شهر و ديار شما
زینب
پاسخ
نمی دونم تا حالا این حسودی رو تو رفتار دیانا نفهمیدم... به به قدمتون رو چشم خوش بگذره انشاالله بهتون... امیدوارم قسمت بشه هم رو ببینیم
مریم
14 اردیبهشت 93 15:12
عزیزم
زینب
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد