دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

زنگ تجربه

گنج من...

1393/4/16 8:22
نویسنده : زینب
2,574 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز کتاب "باشگاه سری فرانکلین" را از کتابخانه گرفته بودیم و میخواندیم. دخترکم بسیار دوستش دارد و مثل همیشه در هر جمله اش کلی سوال می پرسد. رسیدیم به آن قسمت که می گوید فرانکلین و دیگر اعضای باشگاه به دنبال گنج می گشتند...

دیانا: مامان گنج یعنی چی؟

مامان: گنج یعنی یه چیز با ارزش...یه چیزی که خیلی برامون مهم باشه و دوستش داشته باشیم...

دیانا: مامان تو گنج داری؟

مامان: ..(کمی فکر)...گنج من تویی عزیزم... تو و بابا با ارزشترین های زندگی من هستید...و (باز کمی فکر...می خواستم یک شی را هم بگویم نمی دانم چرا احساس می کردم آن گنجی که داریم راجعش صحبت می کنیم نمی تواند انسان باشد!!!) ...آن گردنبندی که مامان جون بهم داده هم برام مثل گنجه خیلی دوستش دارم...حالا گنج تو چیه دیانا؟

دیانا: به چهارچرخه ای (گاری) که بابا ابوذر براش درست کرده بود اشاره کرد...گفت این گنج منه...

شب موقع خواب....انگار هنوز این گنج تمام ذهن دخترکم را به خود مشغول کرده است...

دیانا:مامان گنج تو چیه؟

مامان: تو و بابا...

دیانا: میدونی گنج من چیه؟...دوستام...و تو و بابا...

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان سينا
16 تیر 93 9:42
اي جانمممم خدا شما و گنج هاي ارزشمندتان را حفظ كند.
زینب
پاسخ
مرسی سهیلا جون
مامانی(برای دخترم زهرا)
16 تیر 93 10:38
آفرین به دیانای گل چقد فهمیدست جوابش واقعا قشنگ بود
زینب
پاسخ
مامانی
16 تیر 93 14:23
عزززززززززیززززززززززم چه کتاب های جالبی میخونید اگه زحمتت نبود اسم هاش رو برامون بنویس یا اگه تو پستی گذاشتی لینکش رو بگو ببینم میتونم پیدا کنم ممنون
زینب
پاسخ
زهره جام مجموعه قصه های فرانکلین ( یک لاک پشته!!!) ...مشهد میتونی بخری کتابفروشی خورشید خانم پاساژ مومنی تو سجاد....
مریم(مامان کیان)
16 تیر 93 17:41
عزیزم حتما کلی از عصر ذهنش مشغول گنج و پاسخ شما بوده و آخر شب به نتیجه رسیده
زینب
پاسخ
دقیقا...
نگار
24 مهر 93 14:57
ای جان... هزار تا لایک داره این پست های شما....
زینب
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد