دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

زنگ تجربه

اندر احوالات دیانا

1392/6/6 22:25
نویسنده : زینب
1,856 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک مو طلایی من این روزها به شدت در بحر مدرسه رفتن است. چند روز پیش از من پرسید که : مامان چند سالم بشه میرم مدرسه؟ گفتم : عزیزم چهار سال دیگه میری مدرسه. و او که در پوست خودش نمی گنجید به هر کس که رسید گفت "من میخوام بر مدرسه" !!!!

دیروز با دخترکمان مسیر خانه تا ایستگاه قطار شهری را مثل همیشه پیاده می رفتیم که چشم دیانا به ماشین حمل زباله افتاد که مشغول جمع آوری زباله ها بود. دیانا گفت: مامان ماشین آشغال باری!!! و با دست به ماشین اشاره می کرد... کلمه ساختن و اسم ساختن چه آسان است برای دخترک موطلایی من . خیلی پیش می آید که اسم اشیا و ... را نمی پرسد و خودش متناسب با حال و کاربرد آن وسیله نامی می گذارد.  از این دست زیاد دارد که راستش الان در خاطر ندارم.

این روزها ساختن واژه های انگلیسی هم به واژگان فارسی اضافه شده است و این یکی دیگر بسیار معرکه است. چون حدس زدن و فهمیدن معنی آن برایم بسیار سخت است. و گاهی اوقات خودش هم نمی داند یعنی چه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا مامان نورا
6 شهریور 92 22:51
الهی نازم افلین به هوشت و استعدادت عزیزم


مرسی خاله مهسا نازنین
حسنا
6 شهریور 92 23:39
خدا دختر شیرین زبانت برات نگه داره


متشکرم گلم خدا همه بچه ها رو حفظ کنه برای والدینشون
عموی دیانا
8 شهریور 92 14:19
واقعا ممنون از زحمتاتون.خیلی وبلاگای جالب واموزنده ای دارین تشکر.بازم به دیانا جون بخاطر داشتن چنین مادر نمونه ای تبریک میگم


متشکرم عموی مهربان....سبز باشید و برقرار
مامان نیروانا
9 شهریور 92 9:28
دخترکمون خودش یه پا فرهنگستان زبانه!
عاشقشم موطلاییِ نازم رو.
دست پرورده ی توست زینبم که خوب اوج میگیره. آفرین


قربونت بشم عزیزم این همه لطف ...!!!!!!!!!! من چه کنم؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد