دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

زنگ تجربه

حالمان خوب است... خدا را شکر

1392/6/6 22:02
نویسنده : زینب
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین ماه از تابستان گرم 92 را می گذرانیم و حالمان خوب است... در سفر بودیم و برای دومین بار دوست عزیزم الهه و دختر گلش را دیدیم. همان بازیهای همیشگی را می کنیم و از حضور دخترکمان لبریز زندگی می شویم.

عزیزی برایم نوشته بود : کودک، هر چه کودک تر است به ملکوت نزدیک تر است. این لحظات مجاورت با او را دریابیم.

و من عاشق ملکوت از جنس کودکی هستم... ملکوتی که در لحظه لحظه شان جاری است.

سبز باشید و برقرار دوستان عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عاطفه مامان امیر پارسا
4 شهریور 92 12:05
سلام. برای اولین بار یک راهنمای خوب پیدا کردم که مادره ! و اگه اجازه بده میخوام همه ی چیزایی که انقدر فکرمو مشغول کرده بهش بگم ! و اگه تونست لطف کنه و کمکم کنه . پس با اجازه ! من لیسانس علوم تربیتی دارم ، نمیدانم مدرک شما چیه ولی گویا به زبان انگلیسی خوب تسلط دارید، اونجور که به ما تو دانشگاه آموزش دادن این آموزش ها برای بچه ها ضرر داره کامل نمیتونم اینجا توضیح بدم ولی من خودم خیلی دوست دارم پسرم یاد بگیره . میخوام فقط بدونم طبق مطالعاتی که داشتید بعدا" تو مدرسه ضربه نمیخوره و زده نمیشه ؟ و با توجه به اینکه پسرم الان 15 ماهه است و من هیچ کاری نکردم برای شروع چه مبحثی بهم پیشنهاد میکنید ؟ دلم میخواد زیر نظر شما پسرم بره اون بالا بالا بالاها ... و من هم از این فکر مشغولی در بیام انشالله.
مریمی
4 شهریور 92 13:00
پایدار و برقرار باشی
مادریهایت رنگارنگ
بسیار ممنونم به خاطر احترامی که به خواننده هاتون می ذارید و مثل خیلی های دیگه کلی کلاس و طاقچه بالا نمی ذاری
آفرین


متشکرم دوستم شما هم برقرار باشید همیشه
مامان فاطمه
4 شهریور 92 22:46
سلام
زینب خانم
وب خیلی کاملی دارین ممنونم از اینکه تجربیاتتون در اختیار ما میزارین
خوشحال میشم تو لیست دوستانتون باشم
موفق باشین



متشکرم عزیزم بله حتما
فاطمه
5 شهریور 92 16:39
چقدر تو مهربونی زینب خانمم...
از نوشته هات شناختمت و ابایی ندارم از اینکه بگم ندیده دوستت دارم. هم خودتو و هم دیانای نازت رو...
انشالله همیشه به شادی و گردش و مسافرت اونم با دلخوش در کنار خانواده و دوستان...
راستش دو دل بودم که این عکسارو بزارم اما اونقدر دلم به درد اومد و دیدم تنها کاریه که از دستم برمیاد...


فاطمه نازنینم من هم ندیده خیلی با تو حس خوبی دارم و خوشحالم که باهم دوستیم به امید دیدار دوستم مشهد تشریف آوردین در خدمتیم
فروغ
5 شهریور 92 21:57
چه حرف قشنگی!!! عزیزم شاد باشید همیشه در کنار هم... چقدز خوبه که هستی


عزیز دلم فروغ نازنین متشکرم دوستم ... من هم بی نهایت خوشحالم از حضور تو و آزاده و دخترهای نازنینتون
زینب
6 شهریور 92 0:03
سلام خانم
چه عجب از نگرانی درومدیم
میدونی چند بار بار بار سر زدم دریغ از پست جدید


ببخشید عزیزم که نگرانتون کردم و خوشحالم که چنین دوستان نازنینی دارم... سبز باشید در پناه خدا
عکس فرش
6 شهریور 92 2:32
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به فرش تبدیل کنید؟؟؟ چاپ عکس و هر گونه تصاویر روی فرش با کمترین هزینه و کمترین زمان در ابعاد گوناگون... نحوه سفارش: 1-ارسال تصویر 2-تکمیل فرم درخواست به صورت تلفنی 3-واریز وجه به حساب و اطلاع شماره فیش به شرکت 4-بافت فرش توسط شرکت و تحویل در شهر محل سکونت 09137290912 03614456265
مامان سمانه
6 شهریور 92 16:10
سلام
چند وقتی است با وبلاگتون آشنا شدم وخیلی هم استفاده میکنم از تجربیاتتون ممنون از اینکه اینقدر صادقانه مینویسید و کاربردی
شاد یاشید وسلامت


مرسی عزیزم ... پیروز باشید
الهه
7 شهریور 92 0:39
عزیز دل هستید شما دو نفر. این ملکوت کودکانه فوق العاده است زینب


دوست نازنین هر چه خوبی است از توست عزیزم آلای گل رو ببوس
مامان نیروانا
9 شهریور 92 9:23
خدا رو شکر که خوبین عزیزای من!
لحظه هاتون پر از جاریِ ملکوت!


گل من...خوب و خوش و برقرار باشین همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد