دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

زنگ تجربه

ماشین دکمه دار...

1392/6/9 9:09
نویسنده : زینب
1,754 بازدید
اشتراک گذاری

زیر پل سید خندان ایستاده بودیم و منتظر تاکسی و دیانا با شوق فراوان به اطرافش نگاه می کرد...

دیانا: مامان اسم اون ماشین دکمه دار چیه؟

مامان:( انگشت کوچک دیانا را دنبال کردم...) پیکان دخترم

دیانا: من دوست دارم پیکان سوار بشم

مامان: چرا عزیزم؟

دیانا: چون دکمه داره روی درش خوشم میاد. من دکمه رو فشار بدم درش باز بشه...

مامان( یعنی من فدای این دوست داشتنهای تو شوم...): باشه عزیزم اگه شد پیکان سوار میشیم

یک پراید آمد و ما هم که نمی خواستیم کنار خیابان جا خوش کنیم سوار شدیم...دیانا هم زد زیر گریه که پس من کی دکمه درش رو بزنم این ماشین که دکمه نداره و ...

مامان: عزیزم مشهد هم می تونیم سوار بشیم ... پیکان همه جا هست ...

و دیانا همچنان اندر خم فشار دادن دکمه در پیکان مانده بود تا دیشب که از حرم بر می گشتیم وقتی بابا ابوذر میخواست تاکسی بگیره من یادآوریش کردم که پیکان باشه تا دخترکمان به مراد دلش برسه.

خلاصه دیانا زودی دوید و دکمه در پیکان رو فشار داد ... مگه به این راحتی باز میشد آخه؟...با کمک هم بازش کردیم و دیانا تا خانه روی ابرها بود و پرواز می کرد از بس خوشحال بود...

حسرت می برم به دلخوشی های به ظاهر کوچکت عشق من... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نیروانا
9 شهریور 92 9:30
فدای ریزبینی شون بشم من! دیدی توی یه لحظه اونی رو که باید، چطور شکار میکنن.
و من هم فدای دلخوشیهای به ظاهر کوچیکشون که عمیق و نابه. از جنس همون ملکوتی که گفتی زینبم. بی زحمت از قول من فشارش بده توی آغوشت اما نه اونقدر که دردش بیاد، میخوام بازم اجازه بده بغلش کنی از طرفم.


مرسی فریبای نازنین که دلم برای حرف زدن با تو اون هم از نزدیک یه ذره شده
باشه حتما ....
عموی دیانا
11 شهریور 92 0:26
ممنونم که به وبلاگ برادرزاده م سرزدین .نظر لطفتون بوده.ارزوی شادی و سلامتی برای خودتون و خانواده محترمتون دارم.


thanks
الهه مامان یسنا
12 شهریور 92 11:26
مامان طاها
13 شهریور 92 11:13
با اجازه شما وبتون رو لینک کردم خیلی وب جالب ومفیدی داریداستفاده کردم اگر دوست داشتید به وبلاگ پسر من هم سر بزنید
سوده
13 شهریور 92 16:22
زینب جان سلام سوال داشتم ازتون: من تاپیک کودکان با سواد رو بخاطر بودن شما در اون تاپیک تا حدودی خوندم میخواستم بدونم ریاضی دومن و موسیقی به روش دومن کتاب نداره ؟

سوال دیگه اینکه : من به روش خودم خوندن رو با بچه ام کار میکنم الن 19 ماهشه حدود 70 کلمه بلده بخونه البته تعدادی از کارتها رو با اشاره بهم میفهمونه که بلده حالا من همون روش خودم که تا حالا داشتم رو پیش ببرم یا بیام به روش دومن کار کنم ( میگن روش دومن با نیمکره راست کار میکنه خیلی دوست دارم به این روش کار کنم اما دخترم دیگه زیاد به کارت بازی علاقه نداره و کارتها رو از دستم میگیره راه حلی پیشنهاد دارید ؟ )

شما تا حالا در کار با دختر گلتون به این مشکل بر خوردید که بگه کات رو بده به من و نذاره بهش نشون بدید ؟

من از الان ریاضی دومن رو شروع کنم دیر شده ؟ ببخشید سوالاتم زیاد شد . در این رابطه بازم به مشکل بر خوردم میتونم از شما بپرسم






دوست عزیزم سلام.راستش من مدتی فلش کارتهای نیمکره راست را در موضوعات مختلف ساختم و با دخترم کار کردم در همان حدود یک و نیم سالگی و بعد به کل آموزش خواندن را کنار گذاشتم


عزیزم من در حال حاضر تو هیچ تاپیکی نیستم... ببخشید اگه نمی تونم جواب سوالهات رو بدم ...
لیلا مامان پرنیان
2 مهر 92 13:03
چقدر نگاه بچه ها با بزرگترها تفاوت داره


آره ... خیلی زیاد
مادر علي كيا
8 مهر 92 23:11
وبلاگ زيبايي دارين
واقعا تحت تاثير قرار گفتم عجب حوصله و ذوقي دارين حتما واسه پسرم بكار ميبرم
به وبلاگ علي كيا هم سري بزنيد هر چند ما مثل شما نويسنده خوبي نيستيم
شمارو لينك ميكنم با اجازه


موفق باشی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد