دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

زنگ تجربه

دوستانی بهتر از آب روان 2

1392/3/30 17:57
نویسنده : زینب
2,260 بازدید
اشتراک گذاری

دو هفته هم بیشتر گذشته از وقتی که فریبا عزیز و نیروانا جون اینجا بودند و اون هفته خیلی برای ما خوب بود. سه باری رو با هم بیرون رفتیم و البته در شب آخر هم با زهره عزیز و نیایش جون آشنا شدیم که این هم  موهبتی دیگر بود.

خدایا برای داشتن دوستانی اینچنین لطیف از جنس باران و بهار سپاسگذاریم و شاکر. 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه
30 خرداد 92 22:50
عزیــــــــــــــــزم. دلم بیشتر براتون تنگ شد.
دیانای نازنین رو ببووووووووسسسسس


قربونت بشم ما هم بسیار دل تنگتونیم
الهه
30 خرداد 92 22:53
زینب یه عذاب وجدان وحشتناکی دارم در مورد اون چیزی که قول داده بودم از تهران واسه دیانا بگیرم و نشد!
باورت میشه من از وقتی همو دیدیم نرفتم تجریش!!!!
هر بار به تو یا دیانا فک می کنم یا وبتو می خونم این عذاب وجدان میاد سراغم.
انقدر هم گذشته و دیانا بزرگ شده که روم نمیشه بگم هنوز لازمش داری یا نه! یا اصلآ خودت خریدی؟!!!
خیلی حس بدیه دوستم. لطفم نجاتم بده!


عزیز دلم من حتی به اون فکر هم نمی کنم پس خودت رو اصلا اذیت نکن... مرسی که هنوز هم در خاطرت هست ولی یک ذره حتی یک ذره هم دلم نمی خواد براش ناراحت باشی گلم. آلا رو ببوس
مامان نیایش
31 خرداد 92 22:37
ممنون از محبتت عزیز دلم برای من باعث افتخاره بانو دوستی با شما دوستای بهتر از گل


قربونت بشم ما هم خیلی خوشحالیم
مامان نیروانا
2 تیر 92 8:41
سلام عزیز دلم، خدا رو شکر بالاخره تو تونستی این پست و خاطره ی دل انگیز اون روزا رو ثبت کنی. من هر چی سعی میکنم باز یه اتفاق تازه میفته که به نوشتن پست مشهدم پیشی میگیره و میزنه توی صف. مرسی مهربونم. با شما بودن و این بار خاطره ی مشهد دل انگیزی برامون باقی گذاشت که هر وقت مزه مزه ش میکنم کامم شیرین میشه. میبوسمتون مهربونا
چقدر اون عکس دو نفره شون رو دوست دارم. راستی من برات به آدرسی که بهم ایمیل داده بودی ایمیل زدم تا تو هم آدرس منو داشته باشی. اگه تونستی عکسا رو به همون آدرس بفرست عزیزم. باز توی نظرات خصوصی برات میذارمش

باشه عزیزم ... خیلی دوستون داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد