دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

زنگ تجربه

مرتب کردن اتاق به شیوه ای دیگر

1392/2/18 14:38
نویسنده : زینب
1,903 بازدید
اشتراک گذاری

براستی که همه چیز زندگی برای این دخترک ما که نمونه ای است از کل بچه های دنیا در خانه ما، بازی است و بازی است و بازی است. از توالت رفتن گرفته تا خوردن و خوابیدن و حمام کردن و ... .

خیلی وقت بود که بازی قطار بازی برای جمع و جور کردن وسایل اتاق دیانا جواب نمیداد تا اینکه ایده ای تازه را در وبلاگ دوستی تازه – ساز نارنجی- یافتم و چقدر عالی بود و هست (البته هنوز عالی است !!!)

حالا شبها یک بازی جدید داریم- چی کجا باشه؟- یک وسیله را من به دیانا میدهم و می پرسم این کجا باشه؟ و او هم می دود و آن وسیله را سر جایش میگذارد و گاهی هم او یک وسیله را به من میدهد و از من می پرسد و من آن را سر جایش میگذارم. و بعد ازاینکه چند اسباب بازی به این شکل جابجا شدند، میبینم که دخترم به صورت خود جوش عمل می کند و بیشتر وسیله ها را سر جایشان می گذارد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

Sara
18 اردیبهشت 92 8:01
سلام با تشكر از مطالب مفيدتان شما را لينك كردم
مامان آرشين
26 اردیبهشت 92 17:33
خوبه عاليه ... ممنوووووووون
مامان ایلحان
28 اردیبهشت 92 13:27
سلام زینب جان،دیانا خیلی خوشبخته که مامانی مثل شما داره. منم خیلی دوست دارم ایلحانم خیلی زود خوندن و حرف زدنو شروع کنه....... میخوام از تجربه های شما استفاده کنم مطالبتون رو همیشه میخونم ولی الان نمیدونم چیکار کنم.......... من فلش کارتهای با ما رو گرفتم از دو ماهگی بهش نشون میدم ولی الان دیگه هر وقت میارم جلوش میخواد بگیره پاره کنه یا ببره تو دهنش منم بهش نمیدم گریه میکنه... بی بی انیشتن نو از سه ماهگی نگاه میکنه علاقه زیادی داره وقتی باز میکنم ذوق میکنه به تلویزیون یا برنامه های دیگه علاقه نداره و نگاه نمیکنه خودم نمیزارم اسم همه اسباب بازی هاشو میشناسه هر وقت اسمشونو میگم بهشون نگاه میکنه...... سرتونو درد نیارم من خواستم اوضاع ما رو بدونین بعد راهنمایی بکنین ممنون عزیزم
arnika
31 اردیبهشت 92 17:13
emtehan mikoniiim
مامان جوجه طلا
1 خرداد 92 13:16
باریکلا به شما مامان خلاق فکر خیلی خوبی کردی بوس برای دیانا جان.
کیمیا
1 خرداد 92 16:43
سلام خسته نباشید واقعا سایت آموزنده ای دارین خوش به حال بچه اتون یه سوال دارم من یکم که با بچه ام بازی میکنم سریع حوصله ام سر میره و کلافه میشم .خونه دار هم هستم وقت زیاد دارم .شما چطوری انقدر حوصله دارین وخسته نمیشین .ای کاش میتونستم مثل شما با حوصله باشم .
مامان پریسا
1 خرداد 92 17:47
وبلاگتون عالیه با اجازه لینک کردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد