دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

زنگ تجربه

کتاب یار بی زبان پر حرف دوست داشتنی!!!!!!!!!

1392/1/31 14:40
نویسنده : زینب
2,385 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی کتاب سن و سال نمی شناسد. پشتش بزرگ نوشته برای گروهی سنی الف و ب و یا گاهی ج و د ولی ...


برای من کتابهای فرانکلین (لاک پشت کوچولو) و خرس بزرگ و خرس کوچولو از این دست بوده اند. برای دخترم می خوانم اما خودم خوب می دانم که بسییار بیشتر از دخترم لذت می برم از خواندنشان. هر بار که یکی از آنها را به دست می گیرم انگار چیز جدیدی کشف می کنم چشمانم برقی می زند و به وجد می آیم. و گاهی چنان در بحر داستان فرو می روم که تا آسمان کودکی ام پرواز می کنم.


آغوش گرم خرس بزرگ برای من تداعی امنیت یک بزرگ است، وقتی که در حضورش هستی و با تمام وجود از عشق او سیراب می شوی.

در کتابهای فرانکلین با دخترم یاد می گیرم که اول توانایی هایمان را ببینیم و بعد مشکلمان را بررسی کنیم و کنجکاو باشیم و دنبال راه حل های مناسب بگردیم و داشته ها را در کنار نداشته ها ببینیم و بدانیم که پشتکار لازم است و سعی بسیار.

از دوستانی که این کتابها را به ما شناساندند سپاسگذاریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

انسیه
1 اردیبهشت 92 3:47
عزیزم بااجازه من لینکت کردم شماهم بلینکم بهم سربزن ونظرت درموردوبلاگموبگو یه وبلاگ تازه تاسیس هم دارم اونم بلینک عزیزم اولین لینک پیوندوبلاگمه به اسم تربیت واموزش امیدهای فردامون بیااونجاوپیشنهادی اگه داری بگو
یک دوست
1 اردیبهشت 92 8:08
سلام زینب جان مرسی بابت وبلاگ مفیدتون دوس من.ببخشید اگه ممکنه میشه بگید این کتاب ها مال چه انتشاراتی هستند و قیمتشون چنده؟؟به خاطر برنامه ریزی در نمایشگاه می خوام ان شاالله.متشکرم


نشر افق و انتشارات پیک دبیران... حدود 4 یا 5 هزار تومان
فائزه
2 اردیبهشت 92 13:48
همین امروز رفتم همشو چند تا از این دوتا کتابو خریدم.
ممنون


موفق باشی
arnika
2 اردیبهشت 92 13:51
سلام
ایندفعه که بیام ایران حتما این کتابها رو می خرم
ممنون که اینو به اشتراک گذاشتی. راستش تو مدتی که ایران هستم معمولا این قدر وقت ندارم که دنبال کتاب بگردم. پیدا کردن کتاب خوب هم تو ایران خیلی سخته. دیدی بعضیهاشون چه اشاراتی دارن یا چه الفاظی استفاده می کنن؟!
به عنوان مثال تو یکی از این کتابها نوشته بود:
اشک مامانو در نمی یاره؟!
من نمی دونم واقعا ویراستار یا مشاور نویسنده این کتاب چطور متوجه این مساله نمی شه که این دقیقا آموزش یه رفتار غیرقابل قبول به کودکه!!!!
فقط واسه اینکه قافیه جور در بیاد که نباید از یه سری کلمات استفاده کنیم.
امیدوارم کتابهایی که اینجا معرفی کردی بتونه لحظات شادی رو برای من و دخترم به ارمغان بیاره. آخه آرنیکا عاشق کتابه و به شدت تحت تاثیر کتاب هست.

عزیزم این دو کتاب ترجمه هستند حتما اصلش رو هم می تونی اونجا که هستی پیدا کنی ولی اگه بخوای کتاب فارسی بخونی به نظرم عالیه
فروغ
3 اردیبهشت 92 21:20
آخ جونمی چقدر فرانکلین ) وای زینب من عاشق این کتابم وقتی میخونمش خودم خیلی کیف میکنم... زینب فرانکلینو از کجای مشهد گرفتی؟ راستی اون خرسها رو ما نداریم حتما میرم میخرم
arnika
6 اردیبهشت 92 15:57
سلام
من برای دخترم فقط فارسی می خونم. حتی اگه فارسی نباشه واسه اش فارسی تعریف می کنم. زبان دیگه رو خودش بعدا یاد می گیره.



موفق باشی عزیزم
الهه
6 اردیبهشت 92 18:47
سلام زینب جانم
خوبی؟ دیانای نازنین خوبه؟
منم عاشق این دو مجموعه ام. خیلی خوبن. خیلی خوب روی نوشته ها و تصاویرش کار شده.

سلام عزیزم ما خوبیم و خیلی دلم براتون تنگ شده... دیانا میگه این دفعه که آلا اومد بریم پارک ملت... آخه عاشق پارک ملته
این کتابها رو من هم خیلی خیلی دوست دارم واقعا که حسابی رو همه چیزشون کار شده هم تصویر هم متن
مامان آرشين
10 اردیبهشت 92 0:35
ممنون از وب مفيدت دوست عزيز
مامان آمیتیس
11 اردیبهشت 92 9:51
سلام زينب جون ميشه شماره آقاي دكتر پيرهاني رو داشته باشم براي مشاوره جهت تسلط به زبان انگليسي براي خودم مي خواستم خودت چيكارا كردي

ديانا جون عشق خاله رو ببوسش




عزیزم این آدرس سایت آقای پیرهانی است و شماره تلفن هم داره لطفا از این طریق اقدام کن ... من هنوز کاری نکردم به جز گوش دادن موسیقی کودکانه انگلیسی و دیدن کارتون های زبان اصلی و خواندن ترانه های انگلیسی با دیانا !!!!!!!!1

http://www.polyglotcenter.ir/
مامان ترمه
11 اردیبهشت 92 13:20
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك


عزیزم روز شما هم مبارک متشکرم
یک مادر ناامید
12 اردیبهشت 92 3:50
سلام عزیزم مدتی باوبلاگ خوبت آشناشدم وراستش هرچی پیش میرم ناامیدترمیشم.دخترم2ساله هست وحدود5.6ماهه بانیمکره راست واین روشهاو...ازاینورواونورآشناشدم وقبل اون اینترنت هم نداشتیم هیچ کاری واسه دخترم نکردم 10روز ریاضی گلن کارمیکنم اصلاتوجه نمیکنه .به صاحب اسمت عزیزم قسمت میدم بگوازکجاشروع کنم .کلاس شیچیدااسم نوشتم شرو نشده.هرشب گریه میکنم تابخوابم بعدهم کابوس میادسراغم کمکم کن


یعنی چی ؟؟؟!!! دوست عزیز نه خودت را عذاب بده و نه دختر گلت را... آیا می توانی ساعاتی از روز را با او باشی و درست و حسابی باهاش بازی کنی؟ همین کافی است... اگر دوست داری دوره های شیچیدا را باهاش کار کنی اون هم در کمال آرامش و بدون هیچ نگرانی و عجله ای... وگرنه کاری از پیش نخواهی برد و مطمئن باش که دیر نیست
سیما مامان آرشیدا
14 اردیبهشت 92 13:00
سلام دوست عزیزم . دوباره لطفتون شامل حالمون شد و مطالب جالبتون مورد استفاده ما قرار گرفت . دختر من 2سال و 9ماهشه و من از دیروز شروع به آموزش اعداد کردم .مفهوم اعداد را می فهمه مثلا دو تا بشقاب و یا چهار تا قاشق ولی توی اموزش شکل اعداد 5تا کارت 1تا 5درست کردم ولی اصلا دقت نمی کنه و هر چی می خواد می گه مثلا کارت 4را یکبار می گه 4 من خوشحال می شم ولی دفعه بعد می گه 17.به نظر شما ادامه بدم یا زوده ؟از راهنمائیهاتون خیلی ممنونم .


دوست عزیز سلام از لطف شما ممنونم. آیا فقط می خوای با دختر گلت عدد بازی کنی یا بهش یاد بدی؟ نه از جواب درستش خیلی خوشحال بشو عزیزم و نه از جواب غلطش ناراحت فقط بهش نشون بده که از بازی کردن باهاش بیشترین لذت رو می بری
مامانی
5 آبان 92 17:26
سلام عزیزم واقعا خدا قوت من هم مشهد هستم میشه لطفا بگید این کتاب هارو از کجا خریدین ممنونم در پناه حق پایدار باشید


کتاب فروشی شازده کوچولو- کتابفروشی خورشید خانم سجاد پاساژ مومنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد