دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

زنگ تجربه

کمی خلاقیت در نهایت سادگی

1390/6/3 15:49
نویسنده : زینب
2,742 بازدید
اشتراک گذاری

از حدود پنج یا شش ماهگی بود که با دیانا بازی نور و سایه می کردم. با یک آینه کوچک سر ظهر که نور خوبی توی اتاق می افتاد لکه های نوری روی دیوارها و سقف ایجاد می کردم و دیانا با هیجان آنها را دنبال می کرد و کلی ذوق می زد.

برچسب های بزرگ و رنگیی را که به دیوارهای اتاقش زدم بسیار برایش جالب بود و ما دائم اسم آنها را تکرار می کردیم و دیانا به سمتشان می رفت و خوشحالی می کرد.

همچنین از عکس های مجله و روزنامه و کتاب های از رده خارج شده استفاده می کردم و برای دیانا کارت درست می کردم و بر طبق روش شیچیدا نشانش میدادم. نمونه هایی از آنها را برایتان پست می کنم تا شاید دلیلی شود برای ایده های بهتر و جذاب تر از طرف شما. حتما تجربه هایتان را برایم بفرستید تا با نام خودتان در وبلاگ نی نی آی کیو بگذارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آرمین
3 شهریور 90 15:39
وبلاگ خوبی دارید به ما هم سر بزنید


متشکرم حتما نظراتتون رو به ما اعلام کنید حتما خواهم دید وبلاگ شما را لینک یادتون نره
مامانه میکاییل
22 آذر 90 9:51
سلام و ممنونم
یه جورایی شبیه baby can read باید باشه ، نه ؟؟؟ من هم حتمان این کارو خواهم کرد فقط اینکه نوشته رو نشون می دی و اسمش رو براش می گی ؟؟؟ از پایان پنج ماهگیه خوبه ؟؟؟
شما چه مامانه خوبی هستید و الگوی خوبی برای من


از همین الان میتونی شروع کنی کلمه را واضح میخونی و رد میشی بیشتر از یک ثانیه نیاز نیست نشونش بدی خواهش می کنم
مامان امیرناز
28 آذر 90 12:37
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری اگر موافق تبادل لینک هستین خبر کنین مرسی
مامان ملی
20 دی 90 13:23
وای چه مامان باذوق وهنرمندی . خیلی جالب بود
مامان مبینا
23 بهمن 90 2:44
روش شیچیدا با فلش کارت ها چند تا هست اگر اشتباه نکنم یک موردش ساخت داستان،شما چطوری با دیاتا جون کار می کردی؟فقط کلمه ها رو نشون می دادید و یا در بین کلمه ها عکس هم می گذاشتید؟


اول از کلمه و عکس پشت سر هم استفاده می کردم و بعد توی هر اسلاید دو تا سه تا عکس بیربط که دیانا دوستشون داشت گذاشتم و حالا فقط کلمه است ولی هر چند تا اسلایدی که بهش نشون میدم یکسری عکس حیوانات که خیلی دوست داره براش میذارم
MATIN
8 اسفند 90 20:53
چه مامانی داره دیانا خوشبحالش کاش منم بتونم اینجوری باشم


عزیزم حتما بهتر از اینی
الهه(مامان آرمین)
24 مهر 91 10:41
وبلاگ فوق اعاده ای دارید.خیلی خیلی مامان با حوصله و با علاقه ای هستی.من هم خیلی دوستدارم به آرمین جونم همه جی یاد بدم.مبشه بگید مدرک تحصیلیتون چیه؟
پسرم تازه 4 ماهش تموم شده چه کارایی میتونم انجام بدم برای اموزش؟


http://niniq.niniweblog.com/cat3.php لطفا این صفحه را باز کنید مطالبش بدرد شما می خورد.
پپر پریا
6 آذر 92 18:04
من تازه دارم مامان می شم دارم اطلاعات جمع می کنم اما خیلی گیجم هیچی از این روش ها سر در نمی یارم می شه بگید ایا باید بسته اموزشی بخرم یا فلش کارت تکی هست بعد نحوه کار با این فلش کارت ها چیه ؟ از کجا یادب گیرم؟
زینب
پاسخ
دوست عزیز بهترین کاری که می توانی بکنی این است که تا میتوانی به کودکت عشق بورزی و موسیقی عالی گوش کنی و در آرامش باشی و بعد هم که دنیا آمد باز هم تا می توانی دوستش داشته باشه و در آغوشت بگیریش تا سیراب شود ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد