دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

زنگ تجربه

لطفا برای خودتان اسباب بازی نخرید

1390/6/3 15:13
نویسنده : زینب
4,466 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز دیانا را حامله بودم مثل همه مادرها دنبال خرید لباس و اسباب بازی و ... بودم. دو تا عروسک خریدم یکی از آنها نسبتا گران و پر زرق و برق که خودم خیلی ازش خوشم آمد و دیگری یک عروسک ساده و نرم و راحت. حالا یک سال و نیم است که دیانا دنیا آمده و بیشتر از یک سال است که با اسباب بازیهایش بازی می کند ولی به آن عروسک خوشگل و گرانی که برایش خریدم نگاه هم نمی کند ولی تا جایی که بخواهید با آن عروسک ساده و نرم بازی کرده است. این برای من یک هشدار بود که به نام دخترم برای خودم اسباب بازی نخرم. او اسباب بازی های ساده و راحت که معمولا ارزانترند را بیشتر دوست دارد.

از همان ماه های اول که دیانا به وسایلش علاقه نشان میداد و یا دوست داشت که آنها را به دهان ببرد من شروع به ساخت اسباب بازیهای ساده کردم. یک ماهی روی کاغذ کشیدم و همان را روی پارچه در آوردم و یک ماهی پارچه ای درست کردم و تویش را با پشم مصنوعی پر کردم و این شد یک عروسک پارچه ای که دیانا به دهانش می برد و کیف می کرد. بعد چند تا قلب پارچه ای ساختم وی یک عروسک خیلی خنده دار که الگویش را از مجله های مد در آورده بودم.

 

به جای جقجقه از یک بطری شفاف پلاستیکی استفاده کردم و توی آن یک مشت لوبیا قرمز ریختم که دیانا خیلی خوشش آمد و بعد از مدتی که حوصله اش از آن سر رفت جای لوبیاها را با مشتی ماسه و نمک عوض کردم که خیلی برایش جلب توجه می کرد تضاد رنگ ماسه و نمک و قاطی شدن این دو در هم برای خودم هم جالب بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانه میکاییل
22 آذر 90 8:40
سلام دوست عزیز
هشدار خوبی دادی وکلی ایده جدید چون به تازگی یه فروشگاهی رفتم پر از اسباب بازی های خوشگل و گرون داشتم نقشه می کشیدم برم برای میکاییل بخرم اما به قوله شما بیشتر برای خودم جالب بودن



خوشحالم که استفاده کردین
سیما
3 تیر 91 15:08
عالیه، خیلی ایده جدید دارم از شما یادمیگیرم...
مامانی(برای دخترم زهرا)
29 اردیبهشت 93 14:05
الان دخترم کنار من نشسته وبا دیدن عروسکای دست ساز شما کلی ذوق کرد و بلند گفت این ماهیه ماهی و بعد داد زد این خرگوشه خرگوش مادر خلاقی هستید
س
1 تیر 93 11:04
خیلی دوست داشتم آفرین به هنرتون(مخصوصااون ماهیه که خیلی زیبا بود)
زینب
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد