دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

زنگ تجربه

سخن آخر سال

1390/12/28 6:54
نویسنده : زینب
2,032 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم. اول از همه شما که با من همراهید و مطالبم را می خوانید سپاسگذارم و ببخشید که مدتی است مطالب وبلاگ نی نی آی کیو خیلی به روز نیست.

  امیدوارم در سال جدید بتوانم مطالب مفیدتر و به روزتری را در اختیارتان قرار دهم. راستش را بخواهید مدتی است که در مورد روانشناسی کودکان مطالعه می کنم و حالا بر این باورم که آموزش بدون تربیت کودک راه به جایی نخواهد برد. کودکی که اطلاعات و معلومات فراوان داشته باشد اما اعتماد به نفس پایین داشته باشد و یا شاد و خوشحال نباشد نمی تواند از دانشش استفاده ای ببرد. برای همین در سال جدید وارد یک مبحث جدید می شوم به نام معرفی کتاب و در آنجا سعی می کنم علاوه بر معرفی کتابهایی که خواندم و به نظرم مفید بوده اند، خلاصه ای از مطالب آنها و یا برداشتهای شخصی ام و یا چگونگی کاربرد آنها در زندگی روزانه ام را هم بیان کنم. امیدوارم برایتان خیلی مفید باشد.

همانطور که چندی است بر مساله تجربه های شخصی ام بیشتر تمرکز کرده ام در سال جدید می خواهم این بخش را جدی تر پیگیری کنم. و همچنین سعی خواهم کرد که مطالب علمی جدید را ترجمه و در وبلاگم قرار دهم.

خوشحال می شوم که شما هم با من همراه شوید و برای تربیت و تعلیم انسانهایی بزرگ تلاش کنیم. لطفا با بیان تجربه ها و دیدگاه هایتان وبلاگ نی نی آی کیو را پر بارتر کنید.

برایتان سال خوبی آرزو می کنم. سال نو مبارک

با تشکر- زینب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدیه جووووووووووووووون
29 اسفند 90 12:57
سلام من در این سال جدید سلامت، سعادت، سیادت، سخاوت، سربلندی، سرافرازی و سرور را به عنوان هفت سین خوشبختی برای شما آرزومندم.
سحر مامان امیر
2 فروردین 91 13:29
سلام دوست خوبم ایده ات عالیه من همیشه باهات همراهم و امیدوارم منو به عنوان یه دوست بپذیری


مرسی عزیزم من هم خوشحالم از داشتن دوستان خوبی چون شما
الهه
12 فروردین 91 10:30
سلام دوست گلم
خوبی؟
وااااای زینب این دقیقآ کاریه که من هم دارم انجام میدم)
بی صبرانه منتظرم توصیه هات رو در مورد کتاب بخونم. این هفته اگه وقت داری با هم صحبت کنیم. تبادل نظر با یه دوست مطلع لذت بخش تر از مطالعه تنهاییه!

خیلی موافقم
ملی مامان میکاییل
15 فروردین 91 23:07
ممنون دوست خوبم که اطلاعات خودت رو سخاوت مندانه در اختیار ما می گذاری البته پرورش کودک خیلی سخته من که جز از تر و خشک کردن و غذا دادن بیشتر بر نمیام
کرباسی
21 فروردین 91 12:53
سلام اهمیت و تلاشی که برای آموزش و پرورش وکشف استعدادهای بالقوه دیانا جون قائل هستید ستودنی هست. انشاءاله از تجربیات خوبتون برای آموزش زبان فرزندانم استفاده کنم


مرسی متشکرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد