دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

زنگ تجربه

بزرگداشت فردوسی ( بیست و پنج اردیبهشت)

1393/2/26 15:10
نویسنده : زینب
1,488 بازدید
اشتراک گذاری

توقعی از کودکم ندارم که قصه های شاهنامه را بفهمد یا حتی دوست داشته باشد... توقعی از کودکم ندارم که به جای بازی کردن به موزه برود و کتاب قطور و بزرگ شاهنامه را با حیرت نگاه کند...توقعی از کودکم ندارم که حوصله کند و شعرخوانی ها و قصیده سرایی های بزرگان ادب را در وصف بزرگی دیگر بشنود... همین که در هوای آنجا نفس بکشد ، بدود، بازی کند و بخندد بس است...اما..

وظیفه من است که او را به فضای لطیف شعر و ادب نزدیک کنم ...چیزی که خودم بسیار دوستش دارم ...مجبورش نمی کنم اما تا جایی که در توانم باشد او را خواهم برد تا از نزدیک ببیند و بشنود و برایش خواهم خواند قصه هایی از شاهنامه و ... که رنگ و لعابی کودکانه به آنها زده ام ...تا وقتی که خودش انتخاب گر باشد که می خواندش یا رها می کند...

از عزیزانی که این فضا را به زیبایی فراهم کردند سپاسگزارم...

پسندها (4)

نظرات (5)

مامانی
26 اردیبهشت 93 15:55
چه قـــــــــــــــــــــــــــــدر عالی
زینب
پاسخ
جای شما بسیار خالی دوستم ...
مامان امیرعلی
27 اردیبهشت 93 7:38
سلام زینب جان به به چقدر خوب خیلی خوشحالم که به دیانا جون و بقیه بچه ها خوش گذشته افسوس که ما نتونستیم بیایم روی ماه گل دخترمون رو ببوس همیشه پیروز و سربلند باشید
زینب
پاسخ
جاتون خیلی خالی بود...
مامان فريبا
27 اردیبهشت 93 14:09
بهترین کار رو می کنی زینب عزیزم، جای ما هم خالی که کمی نفس بکشیم؛ هر چند خودم از اینکه کمتر خودم رو توی حال و هوای شعرای فردوسی میبرم از روح بلندش شرمنده م. اول باید خودم رو درست کنم قطعاً. ببوس دیانام رو
زینب
پاسخ
عزیزمی... خیلی دلم برات تنگ شده..حالت که خوبه به امید خدا....گل دختر بهتر شد؟...مرسی عزیزم
خلوت یک مادر
2 خرداد 93 14:52
مگه شما مشهد زندگی می کنید؟ این مربوط به کدوم مهدکودکه (اینقدر فعال)؟
زینب
پاسخ
بله دوستم مشهدی هستیم...مگه شما هم مشهدی هستید؟...این مهد نیست ...
فهیمه
12 تیر 93 18:23
سلام زينب حان,عجب پس اون روز شما هم با ما بوديد و من نميدونستم,تقصير اين ازاده ست كه ما رو معرفي نكرد به هم.
زینب
پاسخ
چه حیف شد ...اشکالی نداره باز هم خواهیم دید همدیگر رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد