دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

زنگ تجربه

دیانای سه سال و نیمه

1392/4/23 16:01
نویسنده : زینب
1,989 بازدید
اشتراک گذاری

در آستانه سه و نیم سالگی دیانا می خواهم از حال و هوای این روزهایش بنویسم

این هم عکسی است که دیانا از خودش گرفته است.

برای دخترک سه و نیم ساله من هیچ چیز به جز بازی معنی خاصی نمی دهد. غذا بازی، حمام بازی، خاله بازی، نقاشی بازی، و حتی کتاب بازی...

وقتی می خواهد خودش غذایش را بخورد بعد از چند قاشق که به سرعت وارد دهانش می شود تا گرسنگی اش را برطرف کند، باقیمانده غذا را به هر شکلی که حال داشته باشد می خورد و نمی خورد. گاه دانه دانه برنجها را جدا می کند و مثل گنجشک می خورد. گاهی دراز می کشد و سرش را توی بشقاب می کند و به این شکل خودش را سیر می کند.

عاشق خاله بازی است آن هم از نوع خاص خودش. یک عروسک دست مامان یا بابا و دیگری بچه او. یک بار در نقش خاله یک بار در نقش زن دایی ( علاقه او به نقش زن دایی برایمان بسیار جالب است) و بار دیگر در نقش عروس. بعد با هم بچه ها را به شهر بازی می بریم و بعد شهر کتاب!!! چند تا کتاب می خریم و روی تخت دراز می کشیم و برای عروسکها و مامان دیانا می خوانیم.

کتاب هم فقط کتابهای "فرانکلین" و "وزغ و قورباغه" و " پوکا و مین" و دیگر هیچ!!!

عاشق دایناسور، رقصیدن و پارک رفتن است. ( این سه مورد هیچ ربطی به هم نداشت به جز اینکه عشق دیانا است!!!!)

کارتون خیلی دوست دارد . روز در میان یک ساعتی تلوزیون تماشا می کند. کارتونهای مورد علاقه اش کایو، peppa pig وmaisy است و البته گاهگداری هم بارنی نگاه می کند.

رفتن به مهمانی و محیط های شلوغ و رفت و آمد را بیشتر از قبل دوست دارد. به نظرم دیگر همه نیازهایش در خانه و با بودن با اعضای خانواده تامین نمی شود. علاقه زیادی به محیطهای اجتماعی دارد.

.

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سپهر
27 تیر 92 19:38
سپهر کارتن آموزشی دورا رو خیلی دوست داره البته به زبان فارسی،میزی موش و بارنی رو هم میبینه ولی کایو و پپا پیگ رو ندیدم
فروغ
31 تیر 92 10:28
عزیز خاله...بوسسسسسسسسس
مامان نیایش
3 مرداد 92 11:14
عزیزمی دیانا جون دست مامان گلت رو از راه دور میبوسم که اینقدر به فکر تو هست راستی زینب جون چه کار کنم علاقه نیایش به سی دی دیدن کمتر بشه باور کن در روز 4 تا 5 ساعت تی وی میبینه یا شبکه ی پویا یا سی دی شاید به خاطر اینه که من باید بیشتر باهاش باز ی کنم آره در روز چند ساعت با دیانا باز یمیکنی یعنی وقتایی که برا یخودت زمان میخوای یا کاری داری اون چه کار میکنه همون یه ساعت فقط تی وی میبینه اونم روز در میون

گاهی روزی دو ساعت باهاش بازی می کنم گاهی هم کمتر وقتایی که باهاش بازی نمی کنم اولش خیلی بهانه می کنه و حتی گریه می کنه ولی سعی می کنم از وقت خودم استفاده کنم بعد کم کم اون هم یه راهی برای سرگرم کردنش پیدا می کنه گاهی هم خودم براش یه بازی ترتیب میدم مثل آب بازی رنگ بازی و نقاشی خمیربازی و ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد