دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

زنگ تجربه

خانم معلم ...

1392/4/13 4:59
نویسنده : زینب
1,870 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز قبل با دیانا معلم بازی می کردیم. گفت: مامان تو خانم معلم باش. ولی من اصرارش کردم که او خانم معلم باشد و بالاخره قبول کرد. در کلاس عروسکها من هم یکی از شاگردان بودم. بی مقدمه گفت: خوب بچه ها من می خوام براتون کتاب بخونم ولی بلد نیستتتتتتم پس به یکی از شاگردها میگم براتون بخونه ... خوب مامان یک کتاب بخون!!!!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نیایش
16 تیر 92 11:26
فدات شم خانم معلم گل که بلد نیستی کتاب بخونی مهم اینه که مهربونی


مهم اینه که با وجودی که بلد نبود کتاب بخونه قبول کرد خانم معلم باشه مگه نه؟؟؟؟؟؟؟
ویدا
17 تیر 92 0:25
الحق که تو کلاسِ درسِ این معلم کوچولو ها داریم بزرگ می شیم!


کاملا... انگار آدم وقتی بچه دار میشه دوباره زندگی می کنه از بچگی تا بزرگسالی و اینبار خودش کسیه که این سرنوشت رو رقم میزنه و میتونه با علایق خودش بسازه...
فروغ
19 تیر 92 10:28
عزیز خاله..چقدر اخه این بچه دوستداشتنی بوس


قربون خاله فروغ ... دوست جونم رو ببوس
lمامان ایلیا
28 تیر 92 17:05
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد