دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

زنگ تجربه

برنامه آموزش زبان انگلیسی

1391/6/29 8:08
نویسنده : زینب
5,408 بازدید
اشتراک گذاری

برنامه آموزش زبان انگلیسی من و دیانا از این قرار است که هر روز ساعتی را به گوش دادن به موزیک انگلیسی کودکانه simplykids می گذرانیم و آنها را همراه با پخش موزیک و یا جدا از آن می خوانیم. دیانا بیشتر ریتم ها را می داند و گاهی کلماتی را هم می گوید و معنی آنها را از من می خواهد که به او می گویم.

دیانا هر روز زمانی را به دیدن یک ویدیو زبان انگلیسی می گذراند. کلیپ های peppa pig و  دی وی دی های دورا و یا بارنی. دی وی دی های your baby can read را هم گاهی تماشا می کند .کلیپ ها را می توانید از you tube  دانلود کنید.


و حالا چند روزی است که برای دیانا کتاب انگلیسی درست کرده ام. راستش کتابهای اوریجینال خیلی گران هستند و من تصمیم گرفتم خودم دست به کار شوم و کتاب درست کنم.از سایت http://www.dltk-teach.com/minibooks/ کتابها را دانلود کردم و رنگشان کردم و روی مقوا چسباندم و بعد هم فنر کردم.

خوشبختانه خیلی برای دخترم جذاب است و ما سعی می کنیم هر روز آنها را بخوانیم مثل کتاب های فارسی و البته معنی هر چیزی را که دیانا بپرسد به او می گویم ولی خودم بدون درخواست او اینکار را نمی کنم. کتاب درست کردن به این شکل سخت بود و در سری جدید از کاورهای سایز A5 و فایل اندازه آنها استفاده کردم که فکر می کنم خوب باشد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

نیره
29 شهریور 91 8:32
آفرین به این همه پشتکار


مشتاق خواندن نظراتت نیره جان!!!!!!!!!! مرسی عزیزم
نسیبه
29 شهریور 91 9:28
عالیه زینب جان.موفق باشید.


مرسی دوستم
حسنا
29 شهریور 91 10:33
سلام عزیز افرین واقعا چه وقتی برای دختر نازت می زاری موفق باشید


موفق باشی
پریسا
29 شهریور 91 13:18
زینب جان خسته نباشی کار جالبی می کنی موفق باشی.از باز ی های آنلاین هم به خصوص سایت pbskids.orgبرای آموزش غیر مستقیم زبان و مهارتهای تقویت حافظه،شناخت اشکال و...می تونی استفاده کنی.من که برای سروین همش از روش غیر مستقیم استفاده کردم نتیجه خوبی گرفتم.به خصوص listening


مرسی عزیزم از راهنماییت
فاطمه مامان امیرعلی
1 مهر 91 13:05
سلام دوست عزیز.
وبلاگتون بسیار عالی است و من خیلی وقته دنبال همچین وبلاگی میگردم که از لینک یکی از وبلاگها پیدا کرئم.
خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم.
با اجازه لینکتون میکنم.


مرسی عزیزم من هم از داشتن این همه دوست خوب بسیار خوشحالم
فاطمه
2 مهر 91 10:49
موفق باشی زینب جان. به نظرم بهتره قبل از دبستان تمرکزمون رو بزاریم روی زبان دوم و حتی سوم. میدونستی تو سن چهار تا پنج سالگی بچه ها این قابلیت رو دارن که دو تا سه زبان رو همزمان یاد بگیرن.
از لینکی که گذاشتی ممنون


ممنون عزیزم از راهنماییت
الهه
2 مهر 91 14:44
خسته نباشی دوستم. منم تو فکر کتاب بودم اما می خوام مثلآ واسه اعضای بدن از خود آلا عکس بگیرم و باهاش کتاب درست کنم. مرسی از سایت. خیلی جالب بود. حتمآ چند تاییشو پرینت میگیرم.
سی دی cookie رو نمی دونم دیدی یا نه اما آلا خیلی دوست داره. تصویریه. مال oxford.
nursery rhyme های قشنگی داره. آلا معمولآ باهاشون می خونه

نه عزیزم ندارم ولی دنبالش خواهم بود
مامان پارسا و پریا
3 مهر 91 13:55
سلام خانمی
وب جالبی داری
میشه طریقه دانلود از این سایت بگی
ممنون میشم


سلام. عزیزم تمام عناوین کتابها توی صفحه هست روی هر کدوم کلیک کنی میتونی صفحه اش رو باز کنی و باید نرم افزار pdf داشته باشی. موفق باشی
مامان علیا و حورا
3 مهر 91 22:19
انشا الله همیشه موفق باشید
زهرا مشایخی
4 مهر 91 16:19
درود برشما مادر نمونه که به آموزش فرزندش اینهمه توجه نشون میده
لطف کنید مشخصات کتاب آموزش نیمکره راست رو برای من بنویسید و اینکه مربوط به کدام انتشارات هست و یا کجا میتونم تهیه کنم
باتشکر فراوان


سلام دوست عزیز مشخصات کتاب در همون پستهای اول هست این کتاب رو از سایت آمازون خریدم زبان اصلیه.
مامان گیسوجون
5 مهر 91 11:14
بابا هنرمند خلاق
به حدی شگفت زدم کردی مثل همیشه که سلام یادم رفت
دیانا جون خوبه ؟
خودت خوبی دوستم
واقعاً احسنت و خسته نباشی مامان نمونه
ممنونم که تمام تجربه هات رو در اختیار ما قرار می دی هر کسی این کارو نمی کنه
امیدوارم خدا به شما و فرشته نازت آرامش و سلامتی بده


مرسی عزیزم و باز مرسی برای دعای خوب سلامتی
مامان سارا ...(دردونه جون)
5 مهر 91 20:26
چه فكر خوبي كه خودتون كتاب درست كرديد
الهه
6 مهر 91 12:13
دوستم. این cookie از محصولات اکسفورد هست. دارم میگیردم یه لینکی چیزی ازش پیدا کنم چون اسمش باعث میشه همش لینک خوردنی واسه آدم بیاره این گوگل ))

اما این تلفن مال انشارات پخش برگ هست که نشر کتاب های اکسفورد رو تو ایران به عهده داره.
66467441
من زنگ زدم چند تا محصول از کوکی دارن. حالا اگه یه لینکی ازش پیدا کردم برات میذارم که قبل خرید ببینی. اما آلا خیلی دوست داره آهنگ هاش رو و الان باهاشون می خونه


متشکرم از راهنمایی خوبت عریزم
مامان ریحانه جون
6 مهر 91 16:47
سلام ... یه سوال داشتم زینب جون... حالا که به دیانا جان زبان انگلیسی یاد میدی با آموزش فارسی که از قبل گرفته مشکلی نداره؟ یعنی با هم قاطی نمیشه؟...


اونو کنار گذاشتم عزیزم ادامه اش ندادم که ببینم چطوری میشه
مامان صاينا
6 مهر 91 17:19
سلام .ديانا جون خوبه ؟ممنون از سايتي كه معرفي كردي


متشکرم موفق باشی عزیزم
آســـــــــــــمانه
8 مهر 91 0:47
خسته نباشی دوست با مطالعه م


سپاس عزیزم
سارا مامان آرام
9 مهر 91 14:32
وب جالبی دارین
از آشناییتون خوشحالم
شما رو به وب دخترم لینک کردم ، به ما هم سر بزنید


متشکرم عزیزم موفق باشی
الهه
9 مهر 91 14:42
عزیزم پیرو صحبت های پیشین من زنگ زدم همون شماره برای گرفتن چند تا سی دی و کتاب واسه آلا. نمی دونم چرا هیچی نداشتند!! گشتم شماره نشر جنگل رو پیدا کردم. این آدرسشه: www.junglepub.org من به این نمایندگیش زنگ زدم تقریبآ همه چی داشت. گفتم اگه خواستی چیزی بگیری می تونی با این تماس بگیری: فروشگاه شماره 2: میدان انقلاب، خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تلفن: 8-66464187,66400786
مامان آرشیدا
10 مهر 91 10:55
سلام زینب جان ،نشاط و پشتکار شما برای من الگو شده و اگه روزی را بی هدف با دخترم بگذرونم دچار عذاب وجدان می شم و احساس می کنم دارم وقت از دست می دم .چون من فقط به اینترنت ملی دسترسی دارم نمی تونم از سایتها برای آموزش زبان استفاده کنم .اگه آدرس یه فروشگاه اینترنتی خوب را به من معرفی کنید ممنون می شم .باز هم تشکر از نظرات سازنده ات .


سلام از لطفت ممنونم عزیزم. فروشگاه غنچه ها چیزهای خوبی داره
مامان گیسوجون
11 مهر 91 20:31
زحمت می کشی خصوصیت رو چک کنی ؟؟
مامان ابوالفضل (ام البنین)
13 مهر 91 16:23
آپم...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) ممنون که میای پیشمون
غزل
29 مهر 91 14:45
سلام زینب جان خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم که با وبلاگتون اشنا شدم منم دوقلوهای دختر و پسر یکسال 8 ماهه دارم خیلی دوست دارم سرگرمشون کنم اخه من تو شهر غریب دور از خانوادم زندگی میکنم و خیلی دوست دارم اوقات خودم و بچههامو پر کنم ممنونم عزیزم از اطلاعاتت دختر عزیزت را ببوس
آوا
20 آبان 91 11:26
چه مامان هنرمندي-خسته نباشي خانمي-خيلي كتابهاي جالبي درست كردي.
ولي اگه دوست داشته باشي كتاب و فلش كارت چاپ ايران هست كه قيمتش مناسبه و زحمتت كم مي كنه.من يه كتاب گرفتم هر صفحه دو تا عكس داره با اسمهاشون.حدود 400 كلمه مي شه قيمتش 3600 با جلد سخت.خواستي بگو بگيرم برات ميارم.


مرسی آوا جان تو راست میگی وقت گیره ولی درست کردنش هم با دخترک عزیزم حال و هوایی داره که حیفه ازش بگذرم بازم ممنون اگه نیاز داشتم حتما بهت میگم
مامان سحر
25 آبان 91 4:37
سلام مامان مهربون...ممنون که این اطلاعاتو در اختیار ما میزاری و باعث شادی ما میشه...خدادلتونو شاد کنه...با اجازه لینک کردم عزیزم


خیلی لطف داری عزیزم متشکرم
مامان عبدالرحمن واویس
29 تیر 92 16:13
سلام عزیزم ممنون ازراهنماییتون
میخواستم بپرسم ادرس سایت یافروشگاه اینترنتی رومیدونید که کتابهای زبانی که دارای تصویرهستن روخریداری کنم
ممنون میشم کمکم کنید
عزیزم لینک شدید


خواهش می کنم فعلا جایی رو سراغ ندارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد