دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

زنگ تجربه

آموزش زبان انگلیسی

1391/3/28 6:00
نویسنده : زینب
5,761 بازدید
اشتراک گذاری

خوب این روزها سعی می کنم از کسانی که تجربیات و تخصص بیشتری در زمینه آموزش دارند سوال کنم. چند وقتی بود که یک مصاحبه با مرد چند زبانه ایران در یکی از مجلات خوانده بودم ، مردی که در بیست و پنج سالگی به نوزده زبان مسلط است و حالا یک موسسه آموزش چند زبانه در تهران دایر کرده است. مثل همیشه به اینترنت پناه آوردم و دنبال اطلاعات مورد نیازم گشتم. خلاصه آدرس ای میل ایشان را پیدا کردم و در یک میل به صورت خلاصه در مورد دخترم و فعالیتهایی که برای آموزش زبان انگلیسی به او انجام داده بودم را شرح دادم و آقای علی پیرهانی هم بلافاصله جواب میلم را دادند و قرار شد من با ایشان تماس بگیرم. بالاخره دیروز موفق شدم با ایشان صحبت کنم و ایشان با تاکید زیادی از من خواستند که آموزش را تا سه و یا حتی سه سال و نیمگی به تاخیر بیاندازم و فقط برای دیانا برنامه های کودک به زبان انگلیسی بگذارم یعنی اینکه دیانا فقط انگلیسی را بشنود. و من هم پیشنهاد ایشان را پذیرفتم.

وقتی در مورد آموزش بچه ها صحبت می کنم همه فکر می کنند که الان من یک کلاس درس تشکیل داده ام و از روی کتاب با بچه به صورت جدی انگلیسی کار می کنم در صورتی که اینطور نیست. آموزش زبان انگلیسی من محدود شده است به دیدن کلیپ ها و کارتونهای زبان انگلیسی و گوش دادن به موسیقی انگلیسی و ترانه های کودکانه که دیانا خیلی از آنها را با خودش می خواند و لذت می برد و البته گاهی از من کلماتی را سوال می کند و من معنی آنها را به فارسی برایش می گویم.

پیشنهاد آقای پیرهانی این بود که من اول روی آموزش خودم کار کنم و این چیزی است که من همیشه قبولش داشته ام و تصمیم گرفته ام این روزها بیشتر به این مقوله بپردازم. از ایشان برای وقتی که صرف کردند و جواب سوالات مرا دادند و راهنمایی ام کردند، سپاسگذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمد صادق(زهرا)
28 خرداد 91 7:12
خیلی وبلاگ جالبی دارین!

با اجازه لینکتون کردم!

پیش مام بیا! خوشحال میشم!


موفق باشین
nayere
28 خرداد 91 14:34
حالا واسه خودت از کجا می خوایی شروع کنی؟



ز گهواره تا گور دانش بجو....
nayere
29 خرداد 91 15:52
منظورم اینه که کلاس میری یا تو خونه می خونی؟




برای زبان قصد ندارم کلاس برم
حسنا مامان ايليا
30 خرداد 91 8:00
عزيزم ميشه بگي براي خودت گفت از كجا واز چه روشي استفاده كني؟ اگه ميشه تو وبلاگ پسري جواب بده ممكنه اينجا نبينم ممنون مهربانم
مامان زهرا
30 خرداد 91 21:11
سلام با تشکر . وب بسیار آموزنده ای دارید .
dvd Barny و simply kids را از کجا می توانم تهیه کنم .


متشکرم- از فروشگاه های اینترنتی
الهه
31 خرداد 91 21:54
منم برای آلا فقط کارتون های انگلیسی میذارم و گاهی براش شعر هم می خونم.
مرسی از به اشتراک گذاشتن صحبت هات دوستم.
زینب جون ببخش سه شنبه خیلی حلاصه جواب اس ام اس تو رو دادم. جایی مهمونی دعوت بودم. مشغول آماده شدن بودم
ببین اگه می خوای می تونم برات بخرم مجموعه اش رو و پست کنم یا اگه می خوای امتحان می کنم ببینم میتونم راست کنم برات یا قفل داره!

خواهش می کنم عزیزم شما ببخشید که مزاحمت شدم نه عزیزم لازم نیست باشه فعلا از همین مطالب وبلاگ استفاده می کنم. خوش بگذره همیشه
مامان آرال
4 تیر 91 1:02
سلام بازم ممنون از وبلاگ جالبتون منم اسه پسرم کارتونهای انگلیسی می زارم الانم که مطلب شما رو خوندم از کارم مطمئن شدم آخه بعضی مواقع فکر می کنم نکنه دارم اشتباه میکنم . پسرم الان یک سالش چون واسش کارتون گذاشتم الان میبینم بعضی کلمات انگلیسی رو می فهمه و میخواد تکرار کنه یا اونا یه کاری می کنند با بچه های فیلم اون کارو میکنه . بازم ممنون


موفق باشید
مامان عبدالرحمن واویس
26 تیر 92 0:26
سلام دوست خوبم منم باپسرم زبان انگلیسی روکارمیکنم اهنگهایsimply kids--your baby canread--وبرنامه کودکهابه زبان انگلیسی خیلی خوب توجه میکنه ولی هنوزنتونسته شعری رویادبگیره منهمیشه ازمطالب وبلاگتون استفاده میکنم دوست خوبم اگه امکانشهست میتونیدایمیل یلشماره اقای پیرهانی روبهم بدین؟؟؟ وواسه اموزش وتقویت زبان خودتون ازچه روشی استفاده میکنیدمنباوجودگلپسرام نمیتونم برم کلاس وچبزی هم اززبان یادندارم منتظرجوابتونم دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد