دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

زنگ تجربه

معرفی چند سایت برای کسانی که خیلی مشتاقند

1390/5/28 17:58
نویسنده : زینب
2,526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان. حتما مایل هستید که در مورد نحوه آموزش نیمکره راست مغز و ضرورت آن بیشتر بدانید. دو تن از افراد سرشناس در این زمینه پرفسور شیچیدا و دکتر گلن دومان هستند که متاسفانه به جز یک کتاب بسیار قدیمی که قبل از انقلاب ترجمه شده بود من کتاب ترجمه شده دیگری پیدا نکردم. شما با جستجو در اینترنت می توانید مطالب جالبی بدست آورید. البته در پست های بعدی من هم مطالب قابل استفاده ای در اختیارتان قرار خواهم داد.

به این لینک ها مراجعه کنید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید:

www.brillbaby.com

www.shichida.com

www.gdbaby.com

www.baby-can-read.com

www.brainy-child.com

http://www.nabeghehkoochooloo.ir/User/shijida.aspx

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرمان
3 شهریور 90 0:56
سلام.ممنون از اینکه اطلاعات و یافته های مفیدتون را در اختیار مامانهای دیگه هم گذاشتین.من فرصت کردم به یکی از این سایتها سر بزنم و واقعا جالب بود.
تشکر

خوشحالم که استفاده کردین لطفل مطالب را دنبال کنید متشکرم زینب
سیما
28 خرداد 91 11:04
واقعا دستتون درد نکنه که اطلاعات و تجربیاتتون رو در اختیار دیگران هم قرار میدین ... من که خیلی استفاده میکنم ... سایتهایی هم که معرفی کردین عالیه ....
من دارم آرشیو وبلاگتون رو میخونم ، شاید برای هر پستی نظر نذارم ولی نشونه قدرنشناسی از زحمات شما نیست .... بازم ممنون..


خواهش می کنم عزیزم همین که استفاده می کنی و به دردت می خوره خوشحالم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد