دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

زنگ تجربه

اولین تجربه کوهپیمایی دیانا

1392/7/28 6:35
نویسنده : زینب
2,157 بازدید
اشتراک گذاری

یک تجربه پر فشار اما بسیار پر بار برای دیانا و مامان و بابا. سه روز کوله کشی در ارتفاعات جنگلی الستان و البته برای مامان و بابا کول کشی و کول کردن دیانا.

پیدا کردن دوستان جدید و بازی کردن در آغوش طبیعت و خوابیدن در چادر و کیسه خواب و کنار آتش نشستن و گوش سپردن به نوای خوش دف و ویولون و خواندن با گروه  و دیدن مناطق بکر طبیعت ایران... چیزهایی است که فقط و فقط باید سختی راه را به جان خرید و خطر کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

اكرم
28 مهر 92 8:32
سلام زينب جون آفرين بر شما و اين همه صبر و حوصله خيلي خوبه و خيلي جرات به خرج دادي كه با دخترك نازت رفتي كوه . هميشه خوش باشيد و خرم


مرسی عزیزم خیلی لطف داری... خوش باشین شما هم همیشه
مهسا مامان نورا
28 مهر 92 16:23
چه خوب همیشه سبز باشید برقرار و به تفریح دوست من .


همچنین شما دوست گلم .... سپاس
هما مامان سپهر
29 مهر 92 21:19
سلام زینب جون و دیانای کتاب خون گلم.خیلی خوبه که کتابخونه پیدا کردید من هم به فکر افتادم از فردا دنبال همچین کتابخونه ای تو همدان بگردم شاید پیدا کنم لطفا کتابهایی رو که میخونید با ما هم در میان بذارید.سپهر عاشق کتابه.من براش مجله نبات کوچولو میخونم خیلی دوست داره.کتابای فرانکلین هم که اینجا معرفی کردی بالاخره کتاب فروشی مربوطه آورده فردا می خوام براش بگیرم.لطفا باز هم از تجربه هات و بازیهاتوت بیشتر برامون بنویس من خیلی استفاده میکنم...راستی ارتفاعات جنگلی الستان کجاست سرچ کردم چیزی پیدا نکردم


موفق باشی دوستم... الستان در اطراف شاهرود است به سمت آزاد شهر
ویدا
29 مهر 92 22:30
عکساش کو پس


نداریم!!!!!!!!!!!!!!
مهسا مامان نورا
1 آبان 92 16:12
عید ولایت مبارک
نرگس مامان کوروش
2 آبان 92 4:07
سلام مامانی. چه خوب که وبتون رو دیدم . منم مشهدم. البته کوروش من هنوز خیلی کوچولویه واسه کتاب خوندن. هنوز تازه داره سه ماهه میشه. ولی باباش واسش کتابای تقویت هوش نوزاد خریده و می خونه.
منم تو مجردی کوهنوردی زیاد می کردم. خیلی خوشم اومد که خونوادگی میرید کوه. خوش باشید. با اجازه لینکتون می کنم. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و اگه دوست داشتید لینکمون کنید.


سپاس دوستم ... سبز باشید
مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:01
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است... عید سعید غدیر مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد