دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

زنگ تجربه

روزنامه دیواری

1390/6/24 16:14
نویسنده : زینب
4,998 بازدید
اشتراک گذاری

   

 از وقتی که دست های کوچک دیانا قلم را شناخت تمام تلاشمان را کردیم تا با این وسیله گرانبها مانوس شود. هنوز یک سال نداشت که برایش دفتر و خودکاری تهیه کردم و زیر نظر من یا پدرش سعی می کرد بر صفحات دفترش خط بکشد (هر چند خودکار میتواند بسیار خطرناک باشد اما به دلیل اینکه راحت تر می شود با آن خط کشید انتخاب بهتری بود) و بعد از مدتی بر روی دو تا از دیوارهای خانه مقوا و کاغذ چسبانیدم و دیانا خیلی از این دو استقبال کرد. هر چند آن اوایل که مداد به دست گرفته بود بر روی هر دیوار و دری خط می کشید ولی بعد از مدتی یاد گرفت که فقط روی روزنامه دیواریهایش بنوسید و بکشد.

من اسم اینها را روزنامه دیواری گذاشته ام چون تنها مال خط خطی های دیانا نیست. هر مهمانی به خانه ما می آید برای دیانا چیزی می کشد و می نویسد. انگار همه از این کار لذت می برند و شاید جای چنین چیزی در خانه های ما خالی است.

از این روزنامه دیواری ها برای آموزش کلمه ها به دیانا استفاده می کنم و همچنین تعدادی برچسب حیوانات و میوه ها و ... تهیه کرده ام که هر از گاهی چندتا از آنها را به دیانا می دهم و او با خوشحالی آنها را می چسباند و اسمشان را یاد می گیرد. حالا دیانا اسم حیوانها و میوه هایی را بلد است که راستش من هم با دیانا یاد گرفته ام و قبلش نمی دانستم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان متین
3 آذر 90 16:23
سلام خانمی مطالب وبلاگتون رو خوندم خیلی مفیذ و جالب هستند خوشحال کی شم اگه اجازه تبادل لینک رو بمن بدید.
درضمن دختر با استعدادی دارید خیلی عایه که اجازه میدید اینجوری خودش رو تخلیه کنه
راستی روی دیوار کاغذ زدید؟


مرسی عزیزم من هم خوشحالم میشم که با هم ارتباط داشته باشیم آره عزیزم مقوا کاغذ هر چی به دستم بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد