دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

زنگ تجربه

در ادامه کارگاه هندوانه!!!!!!!!

1392/3/8 15:07
نویسنده : زینب
2,539 بازدید
اشتراک گذاری

شروع فصل گرما با هندوانه هم عالمی دارد. خلاقیتمان بسیار گل کرده و هر بار که این میوه شیرین و خوشمزه را جای شما خالی نوش جان می کنیم ساعتی را هم با پوست و گوشت و دانه آن به بازی می گذرانیم.

با یک چاقو به جان پوستهای هندوانه افتادم و آنها را در اشکال مختلف برش دادم این هم به خاطر سفتی پوست هندوانه و سختی برش دادن آن برای دخترکم بود وگرنه این کار را هم به خودش واگذار می کردم.

و دخترک مو طلایی مان با آن دستهای خلاقش شروع به کار کرد و چیزهایی ساخت که به ذهن مادرش نمی رسید. آپارتمان و کشتی و دختر و کتابخانه!!!!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سميه
11 خرداد 92 12:05
سلام خانوم گلي از اين همه شور و اشتياق و انگيزه به وجد ميام . من هم يه دختر ناز و ماماني دارم 11 ماهه به اسم درسا مي خواستم چند تا سوال راجع بهش بپرسم اگه ميشه يه ايميل بدين كه ميلتون رو داشته باشم .


nature80baby@yahoo.com دختر گلت را ببوس از طرف ما
الهه
12 خرداد 92 14:50
عزیز دلمه با این همه خلاقیت و دقتش

آلای نازنین رو ببوس که خیلی دلتنگشیم
مامان سپهر
12 خرداد 92 17:39
سلام دو سه روزه که وبلاگ تون رو میخونم برام جالب بود سپهر من هفت روز از دیانا جون بزرگتره ما هم کلی با هم بازی میکنیم لطفا این دو تا صفحه رو ببین امیدوارم به دردت بخوره من خودم وبلاگ ندارم [r]

متشکرم عزیزم سپهر گل رو ببوس
مامان سپهر
12 خرداد 92 17:42
http://www.firstpalette.com/ http://delband87.persianblog.ir/
لیلا
19 خرداد 92 23:54
با سلام بهتون تبریک میگم به خاطره اینهمه مادرانه


سپاس عزیزم سبز باشید همیشه
فروغ
20 خرداد 92 20:28
خوبه شما دوستان هستید و ما از خلاقیت شما بهرمند میشیم وگرنه که به این ذهن خالی من هیچ چیزی نمیرسه!!!


عزیزم نفرمایید این حرفها رو که ما از نظرهای شما هم بهره ها بردیم دوست گلم
فاطمه
21 خرداد 92 19:45
سلام عزیزم
لطفا عنوان وبلاگمو توی لینکات به " مادری بر کرانه دز" تغییر بده.
ممنونم دوستم


موفق باشی مادری بر کرانه دز... اسم زیبایی است
لیلا
22 خرداد 92 7:26
سلام زینب جون. وبلاگتون عالیه. ببخشید من از شما راهنمایی می خوام دخترم 3 سال و 3 ماه داره ولی هنوز پازل 4 تکه نمی تونه درست کنه چه جوری باهاش کار کنم تا به پازل علاقه مند بشه و بتونه حل کنه ؟؟؟؟؟همیشه فورا دلسرد می شه و پرتشون می کنه. متشکرم


عزیزم متشکرم از این همه محبتت . راستش نمی دونم باید چکار کنی شاید بهتر باشه ببینی دختر گلت چه بازیهایی دوست داره و اونها رو باهاش بیشتر بازی کنی و شاید هم بهتره خودتون با هم پازل درست کنین مثلا یکی از عکسهاش رو روی یک مقوا بچسبونید و بعد به دو یا چهار تکه مشخص تقسیمش کنید و بعد از دختر گلت بخوای که اون رو درست کنه
مامان سارا...(دردونه جون)
22 خرداد 92 12:42
سلام زينب جان خيلي عالي بود از ايده هاي هندوانه ايتان لذت بردم.
ماشالله دخترت خيلي ناز و خانم شده


سپاس عزیزم
مامان عبدالرحمن واویس
22 خرداد 92 15:31
سلام عزیزم ازاینکه باوب شما اشنا شدم خیلی خوشحالم من بااجازه لینکتون میکنم اگردوست داشتید لینکمون کنید وخبرشم بهمون بدید منتظرت هستیم


متشکرم موفق باشین
مینا
22 خرداد 92 19:10
سلام عزیزم. قبلا یه سایتی که میشد رایگان فلش کارت دانلود کرد معرفی کرده بودی. میشه بگی چه سایتی بود؟ ممنون میشم


عزیزم سایتهای زیادی تو لینک ها چیدا می کنی ولی این یکی پولیه و ایرانی و فارسی http://www.ahm-happydays.vvs.ir/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد