دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

زنگ تجربه

کارگاه هندوانه!!!!

1392/3/8 15:08
نویسنده : زینب
2,257 بازدید
اشتراک گذاری

تجربه سه سال و اندی بچه دا ری به من آموخته که بهترین کارگاه خلاقیت و یادگیری همین فضای خانه و آشپزخانه خودمان است به اضافه یک مادر با حوصله و آسان گیر در امر نظافت و تمیزکا ری!!!

دخترک موطلایی ما عاشق بازی با حبوبات و غلات است. ظرف شستن را دوست دارد چون آب بازی را دوست دارد و قدری هم گردگیری و نظافت تا باز هم فرصتی باشد برایش تا با آب فشان و دستمال روی شیشه میزها بازیه دیگری برای خودش ترتیب دهد.


دیروز عصر جای شما خالی که میخواستیم هندوانه بخوریم. این روزها سعی می کنم دخترکم را از فضای زیادی تمیز و مرتب بودن درآورم. مثلا به جای بشقاب و چنگال برای خوردن هندوانه یک روفرشی و یک سینی بزرگ می آوردم و قاچ های هندوانه را با پوست میدهم به دست دخترکم و او هم در حالیکه آب هندوانه از دو طرف دهانش روانه است، آن را نوش جان می کند.

ولی باز هم از من میخواهد دانه هایش را درآورم و ... . خلاصه اینبار هم بعد کلی بازی با هندوانه گرد چاقالو این میوه بسیار لذیذ و عزیز!!! تابستانی. آن را قاچی زدیم و خوردیم . بعد از دخترم خواستم که دانه های هندوانه را در ظرفی بریزد و بشوید. خودم هم پوست آن را به اشکال مختلف برش زدم و بعد هم کاغذ و رنگ انگشتی آوردیم و کلی نقاشی کشیدیم. و باز مثل همیشه خلاقیت دخترکمان بیرون زد و پوستها را رنگ می کرد و برایشان اسم می گذاشت و کمی هم توجه اش به رنگهای پوست هندوانه جلب شد و ... . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسیبه
2 خرداد 92 9:16
.چه کار جالبی زینب جان.آفرییییییییییین.
ماه آفرین باقری
3 خرداد 92 10:53
سلام وبلاگ مفیدی دارید . باافتخار لینکتون کردم . موفق باشید
مامان معین
4 خرداد 92 13:16
سلام و ممنونم از ایده زیباتون... روی زیبای مو طلایی رو ببوس
مامان روشا
5 خرداد 92 10:15
جالب بود مخصوصا برش پوست هندوانه به اشکال مختلف ممنون مادر با حوصله
مریم
6 خرداد 92 17:59
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد
زهرا مامان سارا
8 خرداد 92 2:48
سلام عزیزم به تازگی با شما آشنا شدم شما تمام محصولات موسسه نابغه آسمانی را خریدی یاخودت درست کردی اگر فلش کارتی دانلود کردی آدرسشو می گی موفق باشی در پناه خدا


سلام دوستم من یکی دو تا سی دی از نابغه کوچولو خریدم ولی خیلی به کارم نیامد کمی هم درست کردم ولی در لینک سایتهای وبلاگ نی نی آی کیو می توانی سایتهایی را بیابی که کمی برای دانلود هم دارند
آموزشی
8 خرداد 92 10:51
با مطالب جدید آموزشی به روز هستم
زهرا مامان سارا
8 خرداد 92 19:54
ممنون از پاسخت موفق باشی همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد