دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

زنگ تجربه

عشق برف

1392/10/30 16:27
نویسنده : زینب
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز بیدار می شود و می بیند خورشید در آسمان می درخشد. می آید کنار پنجره به آسمان چشم می دوزد و می گوید: خورشید خانم دوستت داریم ولی الان تو باید بری پشت ابرها تا برف بباره. مگه زمستون نیست آخه؟" و بعد رو به من می گوید: " مامان من برف دوست دارم چکار کنم؟"

چند شب پیش قبل از خواب داشتیم با هم نجواهای عاشقانه مان را رد و بدل می کردیم. یک دفعه گفت: مامان من از دست زمستون خسته شدم کی میره؟ بعد گفتم دوست داری بهار بیاد؟ گفت: برف که نمی باره بریم برف بازی. پس بره دیگه زمستون.... کاش برف بباره مامان. !!!!!!!!!!!

گفتم: بیا باز هم دعا کنیم که برف بباره هنوز دو ماه دیگه از زمستون مانده ...حتما میباره. شاید امشب خواب برف دیدم آره؟

خندید... بوسیدمش و خوابید... کاش خواب برف دیده باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیروانا
2 بهمن 92 7:15
آی گفتی زینبم. منم همه ش میگم کاش یه برف دیگه بباره این بچه م برف امسال رو ببینه. از مشهد که برگشتیم اینقدر ذوق میکرد و هی همه جا رو نشون میداد. تقریباً میشد آستر برف رو روی شهر حس کرد ولی دیدن بارش برف و بعدش ساختن آدم برفی یه چیز دیگه ست. دعا کنیم. دعا کنیم. راستی ما منتظریم ها
زینب
پاسخ
ما هم بسیار... منتظریم
مامان سینا
2 بهمن 92 11:00
چه جالب! سینا هم هر روز صبح اول چک میکنه اگه برف اومده بره دستکش یپوشه به بابایی زنگ بزنه بریم خونشون برف بازی!! مهد هم تعطیل کاش برای دل این فرشته ها هم شده یه برف خوشگل بیاد
زینب
پاسخ
میاد حتما میاد
مامان مهدیار
2 بهمن 92 18:51
سلام زینب خانم یه پیشنهاد برای برف بازی می تونید یه کوه پیدا کنید توی تهران آبعلی و توچال جاهای خوبی برای بازی بچه ها دارن هم برف بازی هم سورتمه سواری هم اسکی... هم دیدن عظمت کوه هم دیدن رنگ سفید که توی شهرها کم پیدا می شه و هم گذروندن یک روز شاد با پدر و مادر.
زینب
پاسخ
مرسی دوستم ولی ما مشهدی هستیم
فروغ
2 بهمن 92 21:25
بچه هامون در حسرت برف موندن امسال...من که هر روز امید دارم ولی انگار خبری نیست...خدا کنه یه برف حسابیییی باید همه با هم بریم برف بازی...وای فکرشم به ادم انرژی میده.
زینب
پاسخ
مریم
5 بهمن 92 22:11
عززززززززززززیزم
زینب
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد