دیانادیانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
دنا، سوفیا و ماندانادنا، سوفیا و ماندانا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

زنگ تجربه

زنگ کاردستی به روایت دوربین

1392/9/25 6:48
نویسنده : زینب
2,481 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همیشه در آشپزخانه این آزمایشگاه خانگی !!! می گردیم تا بساط سرگرمی و یادگیری کودکمان را فراهم کنیم. کمی چسب سریش که مدتی است در چسباندن ها از آن استفاده می کنیم، یک نمکدان پر نمک، کمی آب لبو و مقوای رنگی و ابزارهای دور ریختنی!!! و قلم مو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نیروانا
26 آذر 92 9:23
زینب نازنینم، دوست جونی جونیِ خودم، نمیدونم چرا این چند وقته هر چی میخوام برات کامنت بذارم پیش نمیاد. میشه گفت همه ی روزهای دیانایی رو خونده م ولی به کامنت که رسیده یه چیزی پیش اومده. امروز عزمم رو جزم کردم که بیام و بنویسم و هزار بار از تو و نگاه و دل مهربونت تشکر کنم که همیشه هستی و مهربانانه ما رو مینوازی. خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده. برای لحظه هایی که ازت درس بگیرم، از رفتار و کردارت با دیانا و لذت ببرم که سرزمین من چه مادرای نازنینی داره و چه دخترای خوشبختی. از داشتنت به خودم میبالم زینبم و این زنگ تجربه هایی که هر نواختش برای من یه درسِ بزرگه. پیروز باشی و پویا عزیزِ خواهر. خیلی دوسِتون داریم
زینب
پاسخ
مامان آرینا
26 آذر 92 21:10
زینب عزیز امروز با وبلاگت اشنا شدم. خوشحالم که دخترهای سرزمینم چنین مادرهایی دارند.خسته نباشی
زینب
پاسخ
سلام دوستم ...خیلی لطف دارین...سپاسگزارم
مامان آرینا
28 آذر 92 11:26
زینب جون با اجازه لینکت کردم
مریم
28 آذر 92 14:41
مثل همیشه عالی بود زینب عزیز. ممنون از تجربیات مفیدتون. می تونم بپرسم چرا از رنگ گواش استفاده نمی کنین دلیل خاصی داره؟
زینب
پاسخ
متشکرم دوستم.... سعی می کنیم از همه چیز استفاده کنیم . خوب وقتی رنگ طبیعی به این قشنگی هست حیفه استفاده نشه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زنگ تجربه می باشد